strona 1 z 1
AutorŚwiadectwa wiary, miłosierdzia, patriotyzmu i mądrości?
26 Cze 2017 o 14:06
Zainspirowana tekstami Legiona (z którymi się zgadzam), ale jeszcze bardziej fanatyzmem rodaków, postanowiłam opublikować swój tekst na forum, w dziale Offtop. W końcu po to właśnie powstał ten dział, do wymiany opinii i dyskusji na różne tematy, także religijne i polityczne, a niezwiązane z twórczością.

Wkleiłam pod tekstem Legiona teledysk z Youtube "Rozbitkowie", który wyprodukowało Centrum Myśli Jana Pawła II, a promuje Caritas Polska.

link

Jednak nie piękny, wzruszający teledysk będzie tematem mojego tekstu, a komentarze pod nim, komentarze które są świadectwem... tylko czego, bo nie znajduję ani w Biblii, ani w Katechizmie, ani w głosie Kościoła Katolickiego, którym jest głos Ojca Świętego papieża Franciszka, ani żadnego innego papieża, podobnego głosu?

Zacznę od wybranych cytatów i z góry przepraszam za język (katolicki?) ich autorów, a zwłaszcza jednego. Pisownia oryginalna:

Szymek K.2 miesiące temu
Kolezanko proponuje wziasc sobie brudasa do siebie i mu pomozesz jak Cie bedzie gwalcic
--------------------------
napitokadam2 miesiące temu
te ludzie rozpierdalają europę. jak chcesz im pizdy nadstawić to wypierdalaj do szwecji się kurwić z ciapatymi!
------------------------------
Szymek K.2 miesiące temu
mozesz tlumaczyc ,ale siedzi taka torba z jedna i pierdoli o biednych dzieciaczkach ,a wez kurwa wyjedz ,pomieszkaj i idz do roboty ,zobaczysz jak bedziesz zapierdalac ,a obok brudas lapy w kieszeni w chuja wali ,nie do ciebie kolego pisze ,bo rozumiesz ,to te panny nic kompletnie nie rozumieja
------------------------------
Szymek K.2 miesiące temu
wyjebane mam na nich ,a te pontony z murzinami z afryka kazalbym topic ,po tygodniu problem bylby rozwiazany ,albo bedziemy sie bronic ,albo oni nas wszystkich pozabijaja ,nie dzis ,nie za 50 lat ,to pewnie ze za 100 lat europejczycy doslownie wygina ,europejczykami beda murzini
-----------------------------
Szymek K.2 miesiące temu
gdyby nie tacy jak ja ,juz by cie stado czarnych malp gwalcilo od rana do nocy
-----------------------------
napitokadam2 miesiące temu
te sieroty ruchają kozy. :)))))))))))

***************************************************
W tym miejscu się na chwilę zatrzymamy, bo niezmiernie ciekawa jest poniższa wymiana zdań:
***************************************************

Szymek K.1 miesiąc temu
a na koniec to mieszkam w leimen ,to dzielnica heiderbergu ,niedawno byl tutaj atak terrorystyczny ,a mam niedaleko do osrodka dla brudasow ,cala watachy tego lazi ,siostra niedawno urodzila syna i boi sie chodzic po ulicach ,a wiec stul pysk skoro nie wiesz o czym mowisz ,chuj wi czy zaraz jakiemus nie odjebie i sie nie wysadzi ,wez do siebie brudasa ,lub pomieszkaj obok nich ,a potem sie odzywaj ,bosze glupota ludzka naprawde nie zna granic
---
Szymek K.2 miesiące temu
mnie z chalupy komornik wypierdolil na zbity pysk w ktorym mieszkalem cale zycie na ulice ,mi nikt nie pomogl ,mi sie nic nie nalezalo ,pracowalem i doslownie biedowalem ,wyjechalem z kraju i nagle mi sie przelewa , teraz mam dwa mieszkania
---
Kamil Grabowski2 miesiące temu
tera to jesteś panisko , proszę Cię nie wracaj tylko
---
Szymek K.2 miesiące temu
gdzie, do tego syfu ?a po co ?

*************************************
Typowa "logika, miłosierdzie i patriotyzm" fanatyka. Wyjechał z Polski, żyje (jak panisko) wśród "ciapatych", tam gdzie ich najwięcej. Nie wróci do Polski, bo tu jest syf, mimo że nie ma tu "ciapatych"... i strasznie "walczy" szatańskim ozorem, żeby nie było tu ani jednego "ciapatego", bu mu zależy "na syfie". Rozumiecie coś z tego?!
*************************************
To jedziemy dalej:


I. M. W.2 miesiące temu
Pan Mateusz Pospieszalski to muzyczny GENIUSZ ... muzyka słowa wzruszające !!!pieeeeekny utwór .Dziękuję
-----
napitokadam2 miesiące temu
nadstaw allahowi dupsko, bo chyba lubisz, jak ciapaty cię jebie. :))))))))))0


*************************************

Wystarczy, to jest wystarczająco przerażające, a jest tylko małym przykładem g... które zalewa internet. Nie wstyd wam, siostry i bracia w Chrystusie?! Mnie wstyd! Takiego fanatyzmu i szamba nie naucza mój Bóg, mój Kościół i moja wiara.
Wstyd mi za nich, za to ich parszywe, szatańskie świadectwo fanatyzmu, głupoty i hipokryzji. To przez takich "miłosiernych i patriotycznych" atakuje się cały Kościół Katolicki i już przestało mnie to dziwić...

I nawet nie próbujcie bronić tego fanatycznego g... cytowanego wyżej, bo nie odpowiem i nawet nie opluję, jako że śliny szkoda. Na refleksję też nie liczę, ponieważ fanatyk gdyby wiedział, że jest fanatykiem, przestałby być nim od razu.





:( :( :(
26 Cze 2017 o 15:17
Jest to przerażające i porażające. A jak przeciwdziałają temu nasze władze z naczelnikiem, prezydentem i premierem na czele? A co na to modlący się na pokaz hipokryci również z tego portalu? Przypuszczam, że cisza, cisza i cisza lub ewentualny prymitywny atak. To potrafią doskonale! Ale średnio inteligentny orangutan też to potrafi.
---
Jan Stanisław Jeż
26 Cze 2017 o 22:13
Zostałem wywołany, więc dorzucę pod kotłem. Otóż, komentarze, które cytuje Piórko są tak powszechne jak piasek na plaży. Prócz tych anonimowych bytów, są jednak prawdziwe perły, które od lat głoszą zbliżone poglądy. Przypomnę jedną z nich.

To pisarz, jak my tutaj, z tym że znaczniejszy niż my wszyscy, ponieważ na pisaniu zarobił już miliony. Niektóre z jego pozycji są dość interesujące. To książki podróżnicze, ponieważ nasza perełka jest jest jednym z największych podróżników. Przemierza świat w poszukiwaniu innych kultur. Potrafi się w nie wtopić, przyćpać z lokalnymi szamanami, itd. Nie przeszkadzają mu miejscowe zwyczaje, poza tym sam posiada obywatelstwo ekwadorskie i wspaniałe ranczo w tym kraju. Ale w Polsce chce, żeby był Ciemnogród.

Jakiś czas temu prowadził świetny program telewizyjny o przezabawnym tytule, zdaje się "Kwadrans w wychodku", czy jakoś tak. W tym programie odgrywał rolę, zdaje się dziadka klozetowego. Co chwila walił fajansem w blat i zamawiał Ciemnogród. Zanim zobaczyłem "Kwadrans w wychodku" zawsze uważałem, że to ja jestem królem chamów w tym kraju. Fajansiarz przekonał mnie, że nie. To taki polski tryper, który ma hajsu jak lodu, w każdym momencie może znaleźć się w każdym miejscu na świecie i tam żyć, ale dla narodu chce Ciemnogrodu. Bo tryper tak chce! Poza tym pełno w sieci tej francy, a z nim Ciemnogrodu.
---
DW
27 Cze 2017 o 08:35
Wolność niektórzy z nas rozumieją jako BEZKRES - w tym również bezkres własnej ksenofobii.
27 Cze 2017 o 09:30
Emilio, Janko, Legion, dziękuję za komentarze.

ale idźmy dalej:

Przyjrzyjmy się liczbom. 95% Polaków deklaruje katolicyzm, z tego większość boi się muzułmańskich uchodźców, a z nich bardzo duża grupa ich nienawidzi.

Mogę zrozumieć obawy , najczęściej boimy się nieznanego, ale nienawiść do obcych? To jest po katolicku? W którym Kościele, bo na pewno nie w tym, do którego ja należę?

Ach tak, Polacy to święci, a muzułmanie to gwałciciele i terroryści?

Otóż, nie. Jak podają, na przykład, brytyjskie statystyki policyjne (źródło: Metropolitan Police, „Daily Mail”) najwięcej przestępstw w tym kraju dokonują imigranci z Europy.

700 tygodniowo i 146000 łącznie w ciągu ostatnich czterech lat, tyle wyroków zapadło wobec imigrantów z Unii Europejskiej, w czym polskie świętoszki katolickie (bo pamiętamy, że 95% Polaków zadeklarowało katolicyzm) zajmują niechlubne pierwsze miejsce, do tego wśród najcięższych przestępstw jakim są morderstwa i gwałty.

Polacy dopuścili się łącznie 866 samych przestępstw seksualnych, czyli ponad dwa razy więcej niż wynosi liczba wszystkich rodzajów przestępstw popełnionych przez Syryjczyków. Kryminaliści pochodzący z państwa, z którego przybywają dziś do Europy tysiące migrantów, popełnili łącznie 418 czynów karalnych, z czego zaledwie 12 stanowiły napaści seksualne.

Boimy się muzułmańskich uchodźców, bo boimy się zamachów terrorystycznych.

Ale jakoś nie boimy się, na przykład, polskich katolickich terrorystów, pijaków na drogach, którzy spowodowali wypadki i zabili (tylko w ubiegłym roku) 218 osób, a 1973 osób zostało w nich rannych. W tym czasie złapano 128 966 nietrzeźwych lub wręcz pijanych kierowców, czyli potencjalnych morderców. O ile wzrosłaby liczba zabitych i rannych, gdyby ich nie złapano? I tak rok do roku.

Dla porównania liczba ofiar w zamachach terrorystycznych w Europie od listopada 2015 do grudnia 2016. W tym czasie dokonano 10 ataków, w których zginęło 250 osób, a ponad 900 zostało rannych.

.
27 Cze 2017 o 10:27
Piórko, a to takie zaskoczenie, że ludzie nie przestrzegają zasad religii, do której się przyznają (bo wyznawaniem to trudno nazwać)? Oraz że społeczeństwo jest pełne prymitywów, którzy każdy rodzaj swoich poglądów - od zachwytu do nienawiści - będą wyrażać kilkoma wulgarnymi słowami? Nic nowego pod słońcem.
---
Uwaga, admin. Kasuje wpisy, zanim zdążycie je wymyślić.
27 Cze 2017 o 10:52
W takim razie, mamy patrzeć na to obojętnie, a najlepiej to pochwalić zamiast piętnować i krytykować?

Tak, nie tylko zdziwienie, ale OBRZYDZENIE!Jak w taki sposób mogą zachowywać się katolicy?! Przecież jesteśmy lepsi od muzułmanów, czyż nie? Tyko w czym lepsi?

Milczenie, to przyzwolenie na fanatyzm, faszyzm, bandytyzm w końcu, vide ostatnie wydarzenia w Radomiu, które władza nazwała... zrozumieniem EMOCJI!Nic się nie stało, to tylko polscy katolicy (i to WIELCY, ale o tym w następnym komentarzu) kopali tak sobie dla jaj starszego człowieka...

Kiedy przyszli
autor - Martin Niemöller, 1892-1984
wiersz napisany w obozie w Dachau w 1942 r.





Kiedy przyszli po Żydów, nie protestowałem. Nie byłem przecież Żydem.
Kiedy przyszli po komunistów, nie protestowałem. Nie byłem przecież komunistą.
Kiedy przyszli po socjaldemokratów, nie protestowałem.
Nie byłem przecież socjaldemokratą.
Kiedy przyszli po związkowców, nie protestowałem. Nie byłem przecież związkowcem.
Kiedy przyszli po mnie, nikt nie protestował. Nikogo już nie było.



.
27 Cze 2017 o 11:17
ps. Lotto,

czy mam się spodziewać, że skasujesz ten wątek, bo już zostały wysłane do Ciebie protesty? Jeśli tak, to na jakiej podstawie? Który punkt Regulaminu Publixo jest przeze mnie łamany?
Jeśli tak, to dlaczego ja mam ponosić konsekwencje rzekomego łamania Regulaminu, a inni nie ponoszą żadnych za notorycznie, ewidentnie, a nie rzekome (co udowodniłam), jego łamanie?


Nie widzę w Regulaminie paragrafu, który zabrania w dziale Offtop pisania prawdy, na dowolne tematy.

... ale może się mylę z przypuszczeniami, wtedy z góry przepraszam.

.
27 Cze 2017 o 12:55
Piórko, ksiądz Tischner sformułował kilka prawd, ale nie było to odkrywcze. W ZSRR było ich więcej: Prawda, Komsomolskaja, Prawda, Pionierskaja Prawda, sama prawda i gówno prawda.
I jak do tych prawd ma się prawda posła Marka Suskiego, który w wyjątkowo szczególny sposób opisywał przebieg wydarzeń w Radomiu 24.06.2017 roku. To przecież agresywni KOD-owcy napadli na grzeczniutkiego faszystę wszechpolaka i go skopali.
---
Jan Stanisław Jeż
27 Cze 2017 o 13:59
A tutaj komentarze miłośników znanej fotomodelki, która wrzuciła swoją fotkę na fejsa:

~krotkowke : głupiutkie dziewczę. ludzie umierają z głodu, przeżywają rodzinne tragedie, świat dąży do zagłady a ta się przebiera po parenascie razy na dzień żeby udowodnić swoją głupotę,,,,,,,,,,,dzicinko puknij się w tą główkę i zobacz co się dzieje na świecie a nie na twoich wykwintnych futurystycznych ... rozwiń całość

wczoraj 22:12 | ocena: 100%
odpowiedz oceń: -1 +1

~polak : niedowartościowana kobieta, potrzebuje kasy?, konia? a może potomka?

wczoraj 21:57 | ocena: 90%
odpowiedz oceń: -1 +1

~Mamuśka : Zostało jej już tylko opakowanie, które niestety powoli zaczyna się starzeć. Goły tyłek nie wystarcza do wspólnego życia na dłuższą metę. Chłopa nie ma - kasa się kończy. Na gwałt szuka nowego frajera.

wczoraj 21:50 | ocena: 73% | odpowiedzi: 1
odpowiedz oceń: -1 +1

~ak. : Dlaczego pokazujecie wiecznie piękno sztuczne? Czyżby zabrakło naturalnych Polek? Podobno Polki słyną z piękna, ale niekoniecznie poprawianego.

17 cze 11:31 | ocena: 74% | odpowiedzi: 1
odpowiedz oceń: -1 +1

~Arezo : To już teraz biedaczyna nie ma nam już nic do pokazania... hm, chyba że! Niech sie ogoli i pokaże łysa głowę ha ha ha

16 cze 18:12 | ocena: 76% | odpowiedzi: 1
odpowiedz oceń: -1 +1

~J-23 : Nic innego nie potrafi i głupcami są ci którzy jej za to płacą

wczoraj 21:14 | ocena: 82%
odpowiedz oceń: -1 +1

~Gh : Uboga w jej nagosci

16 cze 21:40 | ocena: 82%
odpowiedz oceń: -1 +1

~Seba : To nic nowego dla niej,w koncu zaczynala w filmach porno

16 cze 12:57 | ocena: 77%
odpowiedz oceń: -1 +1

~ua : I to już koniec. Nie ma więcej nic do pokazania- na szczęście!!!



Przyznam się państwu, że największy problem będę miał ze zbudowaniem wizerunku uberpolaka i uberpolki. Niemiecki ubermensch był pięknym, zdrowym i przystojnym człowiekiem. Niemki z lebensborn były dorodne, zaś Polkom i Polakom najwyraźniej nie podoba się atrakcyjny wizerunek. Będę musiał podumać nad szpetotą, by stworzyć właściwy wizerunek prawdziwego Polaka i prawdziwej Polki, które przypadną im do gustu. To trudniejsze zadanie, niż te przed którym stał Paul Joseph Goebbels, minister propagandy i oświecenia. Może zastąpię im ciała pięknymi duszami. W końcu nazywam się Legion i jestem specjalistą od dusz.
---
DW
strona 1 z 1
© 2010-2016 by Creative Media
×