strona 1 z 1
AutorWitam wszystkich. Józef
02 Lis 2017 o 18:19
Pielgrzymowałem na Jasną Górę i do Ostrej Bramy. Stąd moje wiersze o pielgrzymce. Chciałbym prosić o opinie.
---
JS
03 Lis 2017 o 17:45
Witam skrybo021 albo Józefie. Na portalu zdarzają się wiersze o treści religijnej, ale nie tak często. Nie wiem, czy istnieją specjalne portale dla wierzących, bo wtedy mógłbyś liczyć na większy oddźwięk.
Nie odważę się skomentować Twoich wierszy, bo poezja religijna nie jest dziedziną, w której dobrze się czuję. Ale te wiersze, które przeczytałam, podobały mi się jako wiersze religijne. Można byłoby je jeszcze trochę podszlifować. Pozdrawiam serdecznie.
03 Lis 2017 o 19:22
Wszyscy Ziemianie są pielgrzymami - i jako tacy wszyscy zmagamy się z oporną materią SŁOWA.
03 Lis 2017 o 19:30
lilly napisał:
Nie wiem, czy istnieją specjalne portale dla wierzących, bo wtedy mógłbyś liczyć na większy oddźwięk.


Może większy, ale czy sensowny? Jakakolwiek krytyka utworu religijnego bywa odbierana jako profanacja, tak jakby tekst sam w sobie stanowił świętość.
Pewna znana anegdota mówi, że Bóg powiedział do Jana Styki: „Ty Mnie nie maluj na kolanach, ty Mnie maluj dobrze” i to powinno służyć za motto wszystkim twórcom religijnym.
---
Uwaga, admin. Kasuje wpisy, zanim zdążycie je wymyślić.
strona 1 z 1
© 2010-2016 by Creative Media
×