strona 1 z 1
AutorPtasi nauczyciel
06 Mar 2011 o 18:21
Do anetki
Nie mogę odpowiedzieć na komentarz anetki pod swoim tekstem, bo ostatnio taka opcja została zablokowana, więc odpowiadam tutaj.
Cytat z mojego tekstu: "Od zawsze mieszkały tam sorki – takie czarne niby-myszki z trąbą tapira."
Cytat z encyklopedii: "sorek (n.łc.) zool. Sorex, ssak z rodziny sorków (Soricidae), występujący w lasach i sadach, owadożerny, wielkości myszy, o długim tułowiu i wydłużonej głowie zakończonej pokaźnym ryjkiem; ryjówka."
Proszę o pozostałe pytania, które chcesz mi zadać. Nie lubię pozostawiać ludzi w niewiedzy.
Przykro mi, że zostałaś narażona na czytanie marnego tekstu. Myślę, że jest na to proste rozwiązanie - omijaj moje teksty.

Do Alfa:
Alf - czy to ważne, że nie odróżniasz jaskółek od jeżyków? W locie bardzo podobne, a przecież w obserwacji przyrody przez osobę wrażliwą na jej piękno nie chodzi o rzetelną wiedzę biologiczną, lecz o zachwyt i umiejętne tego zachwytu opisanie.

Kasia
06 Mar 2011 o 21:00
Pani Kasiu, użytkownikiem anetką się nie przejmuj. Śledząc jej "karierę" na tym forum, zauważyłam, że lubi zwracać uwagę tym, którzy realizując się jedynie w prozie, ośmielają się oceniać poezję. Natomiast chyba umknęło jej, że sama stosuje ten proceder, krytykując prozę:)
Pozdrawiam.
[...] 
[...] 
07 Mar 2011 o 11:01
Bardzo mi przykro anetko, że przywilej komentowania przyznałaś tylko sobie i nikomu więcej. Chyba, że przywilej ten zależy od poziomu pisarstwa i takie miernoty jak ja nie mają prawa nic komentować. Poczekam więc z tym, aż "dorosnę" do Twojego poziomu literackiego:) Pozdrawiam.
07 Mar 2011 o 11:10
Dodam jeszcze, że podejrzewam, że specjalcee nie chodzi o sam fakt skrytykowania jej tekstu, tylko o SPOSÓB w jaki to zrobiłaś. Wszystko można napisać grzeczniej, życzliwiej, a przede wszystkim merytorycznie to uzasadnić. Ty natomiast wszystko, co Ci się nie podoba określasz mianem "byle jakie", "mierne" itp. A do tekstu przyczepiłaś się, jakby to miała być rozprawa naukowa nt. życia zwierząt. I tyle.
07 Mar 2011 o 15:54
Obraziłam się? Awanturuję się?
Hi, hi, hi...
Psychologia taki mechanizm nazywa projekcją.
Miłego dnia
specjalkaa
[...] 
strona 1 z 1
© 2010-2016 by Creative Media
×