strona 1 z 1
Autorpapapa
30 Sty 2018 o 11:15
Zastanawiam się czy wybrałem właściwy tytuł wątku. Bo co to znaczy: papapa. To może być papa na dachu. Alu tu występuje po trzykroć pa. A więc wzmocnione pa. Czyli dach musi być duży. Nazywam się Sławomir Góralewski. Jeśli ktoś mnie nie zna, to nisko się kłaniam.
31 Sty 2018 o 07:27
Doskonały wątek - i świetne z Niego już na dzień dobry arcydzielo :)

Milczenie - nawet długie - zawsze oznacza u nas jedno: zgodę, która buduje.

Hejka - i nara!
31 Sty 2018 o 08:17
emiliapienkowska napisał:
Doskonały wątek - i świetne z Niego już na dzień dobry arcydzielo :)

Milczenie - nawet długie - zawsze oznacza u nas jedno: zgodę, która buduje.

Hejka - i nara!


Dzięki EmiliaPieńkowska. Ty jedna umiałaś mnie przywitać. I chociażem chłop do roboty a nie od picia, a piwa nie umię wypić ani jednego...ale, co ja gadam. miałem tu kłopoty z akceptacją tego stanu jakim jest upośledzenie umysłowe umysłu. No cóż, nic więcej nie mogę dodać. Pocahontas ze mnie żadna. Niedźwiedzi nie umiem bić. I coraz to rusz, przypomina mi się jakaś historia. ale nie umiem wkleić. Dałby Bóg jakiegoś łba, co lichym wdzieć się zaczyna, a lichym wdzieć, znaczy wkleić.
[...] 
31 Sty 2018 o 11:54
... pa - pa - pa - parapapapapa - papapa - parapapapapam....
---
Honoru nie wystarczy zadeklarować, podlega on udowodnieniu w sytuacji, która pozwala na weryfikację według norm moralnych danej społeczności.
(z sieci)
31 Sty 2018 o 13:33
Arsene napisał:
witaj Sławku
może podniesiesz morale tego portalu
bo tu coraz częściej jest tragikomicznie.

Arsene

hm. czy podniosę. Ja chyba śnię:-)
strona 1 z 1
© 2010-2016 by Creative Media
×