strona 1 z 1
AutorLOTTO! BARDZO WAŻNE!
01 Cze 2018 o 09:12
Bardzo proszę o wyjaśnienie tego działu i punktu Regulaminu:

IV ZASADY UŻYTKOWANIA SERWISU. PRAWA AUTORSKIE

6. Odpowiedzialność za wszelkie zamieszczone w Serwisie treści ponoszą wyłącznie ich autorzy.

--------------------------------------
Użytkownik Arsene twierdzi (patrz dyskusja na forum "Prawo do krytyki"), że przytoczony punkt odnosi się TYLKO do praw autorskich, a nie wszelkich zamieszczonych w serwisie treści.

Jeśli ten użytkownik ma rację to ten fakt stawia Serwis w nieciekawej sytuacji, mając na uwadze ewentualne roszczenia na drodze prawnej. Na przykład, ktoś nie będzie musiał pozywać jakiegoś użytkownika, który naruszy jego dobra osobiste, tylko pozwie Serwis.


.
01 Cze 2018 o 09:19
Kolejny już raz brawa dla piórko!!!
Uderzasz precyzyjnie - w punkt, który musi być wreszcie wyjaśniony do końca, aby nie poddawać się chorobliwym opiniom Arsene
---
Honoru nie wystarczy zadeklarować, podlega on udowodnieniu w sytuacji, która pozwala na weryfikację według norm moralnych danej społeczności.
(z sieci)
01 Cze 2018 o 09:30
"Wszelkie zamieszczone w serwisie treści" to wszelkie. Serwis nie składa się tylko z publikowanych utworów. Uważam, że nie ma wątpliwości. Pozdrawiam,
01 Cze 2018 o 09:33
Bardzo proszę o powstrzymanie się od komentarzy.

To nie jest wątek do dyskusji użytkowników tylko bardzo ważne pytanie do Administracji Serwisu Publixo, która działa w imieniu Właściciela.


PS Wątek skopiowałam.
01 Cze 2018 o 09:33
piorko napisał:
Użytkownik Arsene twierdzi (patrz dyskusja na forum "Prawo do krytyki"), że przytoczony punkt odnosi się TYLKO do praw autorskich, a nie wszelkich zamieszczonych w serwisie treści.


Chyba jest wyjaśnione wystarczająco w podpunkcie c omawianego punktu:
"Niedozwolone jest zamieszczanie treści wulgarnych, obraźliwych, pornograficznych, rasistowskich czy innych szerzących nienawiść oraz naruszających w jakikolwiek sposób dobra osobiste osób trzecich (w tym prawa autorskie)."

Autor odpowiada za KAŻDY rodzaj naruszenia prawa lub dóbr osobistych swoim tekstem. Ale chyba jest oczywiste dla wszystkich, że nie jest w interesie serwisu, by znajdowały się w nim treści łamiące prawo - lub jakiekolwiek inne negatywnie wpływające na jego odbiór przez potencjalnego użytkownika.
---
Uwaga, admin. Kasuje wpisy, zanim zdążycie je wymyślić.
01 Cze 2018 o 09:55
Dziękuję, Lotto.

Prawie dla wszystkich użytkowników Regulamin jest jasny, zrozumiały i nie powinien budzić żadnych wątpliwości, a także dowolności w jego interpretacji.

Dlatego działalność użytkownika Arsene nosi wszelkie znamiona prowokacji do awantur, czyli hejterstwa. To także jest działaniem na szkodę Serwisu, które nie leży w jego (Serwisu) interesie.

.
01 Cze 2018 o 10:10
Już mogę? W dziale IV, pkt 2 jest definicja tekstu w rozumieniu regulaminu. (utwory literackie, newsy, posty na forum, komentarze) i każdemu, kto potrafi czytać to powinno wystarczyć. Od poczatku masz rację.
01 Cze 2018 o 10:35
Oczywiście, Leo.

Tylko nie wszyscy czytają Regulamin, a do tego, co już jest kuriozum i skandalem, ten nieprzeczytany interpretują jak im wygodnie.

Albo przeczytali, dobrze wiedzą jak interpretować, ale specjalnie prowokują do awantur - co także jest działaniem na szkodę wizerunku Serwisu.
01 Cze 2018 o 10:42
I jeszcze jedno,

Nikt nie kwestionuje, że jest Właściciel Publixo, Administracja działająca w imieniu Właściciela i że to Oni wyznaczyli reguły działania Serwisu.

Ale Serwis tworzą użytkownicy, bez nich Serwis by nie istniał, lub istniał tylko jako Regulamin.

Dlatego mamy prawo (użytkownicy), do opinii (nawet krytycznych) na temat funkcjonowania tego, co sami tworzymy.


.
[...] 
[...] 
[...] 
01 Cze 2018 o 11:31
LOTTO, czy TY to czytasz?!

Arsene napisał,komentarz z godz. 11:09

"Oczywiście,że rację ma pani Lotta.
Ja nie twierdziłem i nie twierdzę ,że że przytoczony punkt odnosi się TYLKO do praw autorskich, a nie wszelkich zamieszczonych w serwisie treści."
-----------

po czym już w następnym zdaniu znowu pier... pisze o ochronie (TYLKO) praw autorskich, a nie ODPOWIEDZIALNOŚCI PRAWNEJ ZA TREŚCI ZAMIESZCZANE W SERWISIE:

-------------------------

"Prawo autorskie chroni bowiem nic innego jak właśnie wszelkie treści
a w tym przypadku nasze utwory,wpisy, posty i komentarze."

----------------------------


:D :D :D :D :D

dom wariatów, czy prowokacja?

.
[...] 
[...] 
01 Cze 2018 o 12:09
No nie, nie wytrzymałem.
cyt. "ochrona praw autorskich polega na odpowiedzialności prawnej za zamieszczone treści".
Za Wikipedią, bo mi się nie chce. Prawo autorskie ang. ©) – dyscyplina prawa cywilnego, zespół norm prawnych wchodzących w skład prawa własności intelektualnej, a także ogół praw przysługujących autorowi utworu (lub innemu uprawnionemu podmiotowi) upoważniających go do decydowania o eksploatacji utworu i czerpaniu z niej korzyści finansowych.
Gdzie tu o treści dzieła??? W paragrafie 22?
[...] 
strona 1 z 1
© 2010-2016 by Creative Media
×