strona 1 z 1
AutorHyde Park - propozycja proadministracyjna
22 Sie 2018 o 01:51
Banowanie jest odpowiedzialne za patologie.

Zaznaczę, że nie piję do administracji, choćby z tego względu, że sam kiedyś namiętnie banowałem userów, ale doszedłem do wniosku, że banowanie rodzi patologie.

Banowanie przede wszystkim łamie charakter. User czuje złość i upokorzenie. Niektórzy wyżywają się na myszy, czasem gryzą. To nie są żarty. Potem budzi się godność i obraza na administrację i ewentualnych winnych zbanowaniu. Następny jest plan zemsty i oczekiwanie na zdjęcie bana. Między czasie mogą powstawać klony userskie. Administracja na poważnych serwisach zakłada, że poważni ludzie nie będą robić sobie jaj. Ale cóż... każdy ma swoją wytrzymałość.

Tłumienie swobodnej wypowiedzi negatywnie odbija się na zdrowiu, nie tylko psychicznym. Kiedy duch choruje, cierpi ciało. Człowiek dusi w sobie kłębowiska słów, myśli krążą jak błyskawice i to wszystko spuszczone w kanał bez ujścia. Siedzi i gnije. Prędzej, czy później wybije. Z siłą wodospadu. Inaczej człowiek zamieni się w gada. Podstępny będzie i podły jak gad. Nikczemnik taki. Będzie dźwigał tę zgniliznę w sobie i poznać go będzie można, tylko kiedy mu się odbije.
---
DW
22 Sie 2018 o 05:08
Moim zdaniem są to zasadne uwagi i sugestie.
---
Jan Stanisław Jeż
strona 1 z 1
© 2010-2016 by Creative Media
×