strona 1 z 1
AutorStrona 123, zdanie 5
15 Cze 2011 o 10:52
Strasznie nie lubię wchodzić do miejsca, gdzie wydaje mi się, że jestem sama, więc postanawiam Was trochę rozruszać. Wyjdźcie z ukrycia...

1. Rozglądnij się wokół siebie i weź najbliższą książkę, jaką masz pod ręką. Nie szukaj swojej ulubionej. Po prostu weź pierwszą z brzegu.
2. Otwórz ją na stronie 123.
3. Znajdź 5 zdanie, jeśli strona zaczyna się kontynuacją zdania z poprzedniej, pomiń.
4. Podziel się w tym poście swoim rezultatem. Mile widziane jest podanie autora i tytułu książki.


Sama mogę znaleźć pański adres.
ZAGINIONY SYMBOL
Dan Brown
---
Wciąż od­noszę wrażenie, nie wiedząc dokąd...

© Teksty zamieszczane na tej stronie należą do autora.
15 Cze 2011 o 13:17
Niestety najbliższą książką jest "Chory kotek" Jachowicza, który nie ma 128 strony.
Nie jesteś sama, ja tu często wchodzę poczytać, tylko pisać niezbyt mam czas. Taki los mamy malucha :-)
15 Cze 2011 o 19:31
"W średniowieczu kobieta miała jeszcze pewne przywileje: na wsi brała udział w zebraniach mieszkańców, jak również w spotkaniach starszyzny, która wybierała deputowanych do Stanów Generalnych; mąż mógł własnowolnie dysponować ruchomościami: do zbycia dóbr nieruchomych potrzebne było zezwolenie żony."
"Druga płeć" Simone de Beauvoir
15 Cze 2011 o 19:56
"Misiek nakrył sobie twarz poduszką i cichutko zakwilił"
Ulica Marzycieli
Robert MclLiam Wilson

heh, i pomyśleć, że to książka o prawdziwych, irlandzkich facetach :)
---
Adrian Zachariasz
15 Cze 2011 o 20:50
- Nie możesz się bać - prawie krzyczę.
POKÓJ, Emma Donoghue


[Miło, że jesteście.]
---
Wciąż od­noszę wrażenie, nie wiedząc dokąd...

© Teksty zamieszczane na tej stronie należą do autora.
15 Cze 2011 o 21:13
"Oh, but it is. I don't belong anymore in the Talamasca. I'm not even sure I trust in any longer, or believe in its aims."
The tale of the Body Thief"
Anne Rice
---
Adrian Zachariasz
16 Cze 2011 o 16:51
"Od kilku dni obserwują Pana bystre oczy Pigmejów, którzy raz po raz przysyłali gońców do obozu, by tu zdecydować o pańskim losie."
Kazimierz Nowak Rowerem i pieszo przez czarny ląd Listy z podróży afrykańskiej z lat 1931-1936
19 Cze 2011 o 15:03
"Ale nie tego z knajpy, a innego, który był chyba właścicielem tamtego burdelu i mieszkania."

Zdzisław Adamiec "Igranie życiem"
Książka wydana przez wydawnictwo My Book :)
20 Cze 2011 o 21:05
Jednooki i kulawy mogą widzieć i chodzić, lecz gorzej od zdrowych.

K. Maćko, O. Sobański KSIĘGA PRZEMIAN I CING
05 Sie 2011 o 23:13
"Geralt przez chwilę sądził, że przyłoży trubadurowi kijem."

Sapkowski Miecz przeznaczenia
16 Sie 2011 o 15:19
"Twój ojciec go używa?"
ŁOTR
Trudi Canavan
14 Paź 2011 o 21:51
"Nikt nie spostrzegł delikatnego rozmycia konturów sylwetki doktora Tesli, gdy pomagając sobie laską, przepychał się przez tę ciżbę, o pół głowy wyższy od prawie wszystkich pasażerów; nie zwrócili uwagi na migotliwą koronę cienia, jaki Nikola Tesla rzucał sam na siebie - noktaureolę drżącą - powidok ćmiatła."

Lód Dukaj
[...] 
21 Lut 2012 o 11:03
- Nie wiedziałem, kim jesteście waszmościowie i stąd moja ostrożność.

Rozdział I Kręte Drogi

Autor Henryk Longin Rogowski
---
czytelniczka z Poznania.
strona 1 z 1
© 2010-2016 by Creative Media
×