strona 1 z 1
AutorStrona startowa publixo.com...
12 Paź 2021 o 20:04
i jej bieżące "aktualizacje"... sprzed kilku ładnych lat, tak jakby N I K T nad portalem nie sprawował żadnej pieczy; ot, po prostu wszyscy zarządzający poszli sobie na piwo jeszcze przed pandemią, i do dnia dzisiejszego nikt stamtąd nie wrócił.

Jaka to wizytówka dla kogokolwiek, kto choć trochę interesuje się polskim życiem literackim i/lub sam chciałby się gdzieś publikować i swoją twórczość wypromować??

Hallo! Czy leci z nami pilot?!
12 Paź 2021 o 20:55
Chodzi o konkursy sprzed kilku lat?
---
Eu sou uma borboleta czyli motyl w kuchni
https://www.youtube.com/watch?v=28iW_O5qWfU
12 Paź 2021 o 21:32
Chodzi o to, że ta tzw. strona powitalna już daaaaawno się zdezaktualizowała?? Że na tym portalu nie masz poczucia, że ktoś jeszcze tutaj /oprócz Czytelników i szan. Autorów/ - bodaj raz na tydzień? raz na miesiąc?? -zagląda??

Hallo! Czy ten Kevin musi być wiecznie sam w domu?!
13 Paź 2021 o 08:06
Czyli chodzi o dział: "Powitajmy się" na Forum?
---
Eu sou uma borboleta czyli motyl w kuchni
https://www.youtube.com/watch?v=28iW_O5qWfU
13 Paź 2021 o 08:08
Borbolenthina napisał:
Czyli chodzi o dział: "Powitajmy się"* na Forum?

Ups. Dział: Przedstawiamy się".
---
Eu sou uma borboleta czyli motyl w kuchni
https://www.youtube.com/watch?v=28iW_O5qWfU
15 Paź 2021 o 09:26
Skostniała nie tylko strona startowa...
W innych zakresach też nihil novi...
---
"Albo człowiek ma rację, albo się myli, albo jedno i drugie." - Charles Bukowski – Szmira
19 Lis 2023 o 08:20
Jeżeli strona startowa już od 5 lat (dobrze mówię??) czeka na odnowę, to

DO ROBOTY!
W RĘCE MŁOTY
I ŁOPATY!
MY, WY, ON
I JA, TY!
19 Lis 2023 o 08:54
Witam. Byłoby dobrze - Emilio - gdybyś przedstawiła tutaj swoje pomysły na ożywienie tejże strony. Wtedy i inni mogliby wypowiedzieć się na ten temat - bo przyznam szczerze, że nie bardzo wiem, o co Tobie się tak konkretnie rozchodzi ..
19 Lis 2023 o 12:14
Jeżeli strona powitalna publixo.com ostatni raz była aktualizowana w 2018 r., to czego tu nie zrozumiałeś, Kolego?
19 Lis 2023 o 12:48
- lecz co tutaj na tej stronie aktualizować, jeśli jej dotychczasowa forma działa bez zarzutu? Można byłoby jedynie w jakiś - dla mnie dotychczas nieczytelny w powyższych zapisach sposób - unowocześnić, ale jak?!!
19 Lis 2023 o 13:03
Ale, Człow8eku, naprawdę dzisiaj chcesz na tej stronie czytać o konkursach literack8ch, które ostatni raz były organizowane 5 lat temu?!
19 Lis 2023 o 15:55
.. tego rodzaju oceny nie brałem pod uwagę - mea culpa - zasugerowałem się jedynie sprawnością techniczną strony - zatem nic nie mam na swoje usprawiedliwienie ..
strona 1 z 1
© 2010-2016 by Creative Media
×