strona 1 z 1
AutorAlchemik
11 Lut 2022 o 15:19
Witam na portalu, z którym z przyjemnością się zapoznam. Piszę głownie poezję. Głównie. A to oznacza, że niekiedy zaskakuję prozą.
Urodziłem się w Gdańsku. Dzieciństwo i dojrzałość spędziłem w Sopocie. Obecnie Gdynia, Lębork, Reda. Taki kawałek pomorza.
---
Jerzy E. Alchemik
11 Lut 2022 o 19:46
Witamy chlebem i solą po staropolsku i niskie ukłony ślemy dla całej wielkiej Ziemi Gdańskiej
11 Lut 2022 o 22:31
Piszę cholernie dużo. Głownie to dobre lub bardzo dobre wiersze,
Trochę chłamu też. Jestem również nauczycielem pisania poezji dla tych wszystkich, którzy z moich nauk chcą korzystać.
Piszę bowiem od dawna i od dawna czytam. (Wieki przedszkolne)
Ja postanowiłem korzystać z nauk poetów. Nie trzeba brać wszystkiego jak leci. Bardziej jak płynie. Są oczywiście progi nieprzekraczalne,
Najpierw nauka języka polskiego, dopiero jego przekształcanie, Gry słów, słowotwórstwo. To dla zaawansowanych. Oto mój wiersz korzystający z melodii języka.

Deszczotwór

pod rynną skulony w bębnienie wsłuchany
werblistów okiennych szyb pluszczy
obłocznych kuzynów posłocznych i braci
posiępnych upadłych na ziemię przeźrocznie
sinieniem

zapłacze a za czym

za niebem w nielśnieniu a zaczem strumieniem
zatraca się w pędzie by zdążyć do morza
zanim

chmurnogór ubędzie pod rynną pijany
zieleni spijaniem niewdzięczna to praca
wsiąkanie
---
Jerzy E. Alchemik
12 Lut 2022 o 12:06
Witam.
Swoje teksty publikuj na odpowiedniej stronie, a nie w "przedstawiamy się" - to chyba powinno być jasne ..
13 Lut 2022 o 00:17
Cześć Maestro :-)))

A tym stale oraz wciąż przepoczwarzającym się przedmówcą, to sobie głowy nie zawracaj. Zresztą wiesz, że zawsze dobrze Ci i życzę, i radzę :-)))

Befana di Campiano, kresowa pani :-)
---
Hellsichtige [Jasnowidząca]
13 Lut 2022 o 10:07
nieco prawdy o tejże befana_di_campi - vel abirecka vel Lidia vel fiołkowa vel Dama Trefl .. itd - można przeczytać chociażby pod adresem: link
13 Lut 2022 o 11:31
Dobromir napisał: