strona 1 z 1
AutorCZYTAMY KNIGI
24 Lip 2011 o 20:11
Czytacie jeszcze książki? Zapewne tak, chciałbym więc, żebysmy porozmawiali na temat tego, co ciekawego czytaliście w swoim życiu.
Mi wpadł jakiś czas temu ciekawy wywiad z Józefem Henem - niestety nie zapamietałem tytułu pisma, w jakim był on zamieszczony, ale sam wywiad zachęcił do sięgnięcia po twórczość tego autora.
[...] 
30 Lip 2011 o 23:45
właśnie widzę :P
[...] 
13 Sie 2011 o 23:16
kathrin napisał:
Mam taką książkę, do której powracam co jakiś czas. Pierwszy raz przeczytałam ją w szkole średniej , później czytałam ją jeszcze kilka razy na różnych etapach mojego życia. Autor: Sergiusz Piasecki, książka: Zapiski oficera Armii Czerwonej. Tego autora czytałam też- Jabłuszko. Świetna książka polecam każdemu.
Uwielbiam wiersza Jana Twardowskiego - są dla mnie balsamem na strapioną duszę, drogowskazem w tej gęstwinie zatracenia...


W takim razie polecam Hansa Kirsta "Fabryka oficerów".
---
Czytać i podróżować, to żyć wielokrotnie :D
[...] 
14 Sie 2011 o 18:40
W poniedziałek święto, możesz mieć problem z wypożyczeniem:) Jest jeszcze książka Kirsta "08/15".
[...] 
24 Wrz 2011 o 10:48
Ja kocham "Mistrza i Małgorzatę" Bułhakowa.Często wracam do tej książki - świetnie napisana, magiczna:)
04 Paź 2011 o 01:14
Ja nie posiadam ulubionej książki, kiedyś był to Harry Potter, kiedyś "Drogi Osamo", kiedyś "Rzecz o moich smutnych dziwkach"... Na zawsze jednak pozostanie w mojej pamięci "Lśnienie" i "Lolita" To są książki, których nie da sie zapomnieć. Obecnie zaczytuję sie w polskich książkach fantasy. M.in Pana Grzędowicza, pana Pilipiuka, pana Piekary, Pani Kossakowskiej...
---
"I never gonna say 'I'm sorry'"
strona 1 z 1
© 2010-2016 by Creative Media
×