strona 1 z 1
AutorA zatem się przedstawiamy
07 Sie 2011 o 18:22
Muszę przyznać, że mile zaskoczył mnie ten wątek na forum, podobnie jak cały ten portal (choć może za wcześnie na nadmiar optymizmu). Niemniej, póki mi go starcza, chciałabym wszystkich serdecznie przywitać :)
10 Sie 2011 o 22:26
Ja się przywitam serdecznie z Tobą i wszystkimi.
Ponieważ jestem nowa - to się na chwilę do Ciebie przyłączę :-)
---
Szukam...
Gdyby \"szukanie\" było przedmiotem szkolnym, byłoby znacznie trudniejsze niż matematyka.
Ale powinno być obowiązkowe na maturze
[...] 
14 Sie 2011 o 16:17
I ja się cieszę, ze trafiłam na ten portal. Inaczej moja córka nie wytrzymałaby ciągłego demonstrowania moich utworów. Teraz będę eksperymentować na fachowcach.
O sobie... Jestem matką i żoną, ale najbardziej jestem wtopiona w słowa; od lat, od bardzo wielu lat... Raz piszę książkę dla siebie, potem wiersz na zmówienie publiczne, potem fraszki, żeby uszła ze mnie złość albo wiersz, który ratuje mnie przed depresją i wiele innych takich... Ale to pewnie wspólny wątek wszystkich, którzy tu trafili. Pozdrawiam tych, którzy komentowali moje utwory lub je oceniali i bardzo za nie dziękuję!
14 Sie 2011 o 17:17
I ja przywitam się w tej babskiej grupie powitalnej :)
Kilka słów o mnie: pracująca kobieta, mama, żona. Jestem amatorskim amatorem, ale z zamiłowania :)
Przy okazji również dziękuję, za spotkania w komentarzach :)
---
Czytać i podróżować, to żyć wielokrotnie :D
[...] 
16 Sie 2011 o 13:52
Przypadkiem znalazłam serwis, a już dawno chciałam się podzielić swoją twórczością ze światem - u wydawców jak na razie nie szło mi za dobrze, więc trzeba trochę popracować nad warsztatem. Liczę na ciepłe przyjęcie, ale i konstruktywną krytykę. Ze swojej strony postaram się być aktywna i pomagać jak tylko potrafię.
04 Wrz 2011 o 21:37
Dziewczyny, jak Wy godzicie pracę, dom, wychowywanie dzieci z twórczością literacką?
Ja od miesiąca piszę kolejny utwór i ze smutkiem stwierdzam, że w ciągu tygodnia nie mam kiedy nad nim pracować... :(
strona 1 z 1
© 2010-2016 by Creative Media
×