Przejdź do komentarzyESPRIT SULFAMU
Tekst 109 z 236 ze zbioru: Sami swoi
Autor
Gatuneksatyra / groteska
Formafraszka / limeryk
Data dodania2015-03-25
Poprawność językowa
- brak ocen -
Poziom literacki
- brak ocen -
Wyświetleń2561

`Ględa` - i mój komentarz blokowany :)



ESPRIT SULFAMU


mini światek poruszony elokwencją

tuby mistrza patefonu - chociaż płyty

chodnikowe więc i jakość wydeptana

zachwytami niejednego satelity


  Spis treści zbioru
Komentarze (7)
oceny: poprawność językowa / poziom literacki
avatar
I znowu tylko jedna uwaga. "Mini światek", podobnie jak minispódniczka, minikalkulator, minigolf,miniafera, minimóżdżek piszemy łącznie.
avatar
Polski słownik poprawnej pisowni dla Firefoksa 1.0.20110621, pisownię (miniświatek) z uporem podkreśla na czerwono i proponuje oddzielną pisownię. Natomiast mikroświatek traktuje jako właściwą. Polska język skomplikowana język.

Minimóżdżek potarktuję uśmiechem (dobry temat na fraszkę), znowu podkreślone na czerwono.

Do usłyszenia janko, w kolejnych satyrach. Jesteś wdzięcznym tematem :)
avatar
Spieszę donieść (samokrytycznie), że popełniłem jeszcze jeden błąd i to w tytule. Chodzi o (sulfan H2S).
avatar
Ten tekst jest już zrozumiały - i dość cięty .
Przyznać muszę że sprawnie Luciusie poczynasz.
avatar
Tak, zablokowałem Pana 13.03.2014 roku i prosiłem o zrobienie tego samego wobec mnie. Konsekwentnie nie komentuję i nie oceniam Pana tekstów, a ostatnie uwagi dotyczące błędów ortograficznych zasygnalizowałem jedynie dlatego, że we wstępach do nich byłem pośrednio lub bezpośrednio przywołany. Dlatego ponawiam prośbę o zablokowanie mnie, bym nie był wiedziony na pokuszenie.
Cieszę się, że jestem wdzięcznym tematem do satyry. Ja tych tematów mam całą feerię, a jeżeli Pan będzie bardzo się starał, to jakieś miejsce też chyba się znajdzie.
avatar
Proponuję pax między chrześcijany.
Janko nie dziw się byłeś często niesprawiedliwy a te minusiki pod komentarzami to było ......
Nadmienić muszę że dobrze radzisz i często biorę uwagi Janka - do rozwagi.
I tak pouczeni w harmonii na nowo żyć będziemy.
avatar
super tylko może po co kije w mrowiska :))
© 2010-2016 by Creative Media
×