Przejdź do komentarzyPaulina
Tekst 9 z 15 ze zbioru: Nie mam czasu na Miłość
Autor
Gatunekobyczajowe
Formaproza
Data dodania2017-02-09
Poprawność językowa
Poziom literacki
Wyświetleń1973

Marcel zaproponował znowu randkę na całowanie Pulinie.

-No to co?Kiedy sie umawiamy?

Paulina odruchowo o mało nie zakrztusiła się pepsi.-A czy ja mówiłam,ze się z tobą umówię?Nie wiem,chyba nie mam czasu.

-To wiesz czy nie wiesz?

-Dobra,na naukę,ale na randke nie.

-Dlaczegooo?Przecież mówiłaś,że fajnie bylo.Paulina popatrzyła na swoje nowe lakierki

-No mówiłam,to do jutra.

Marcel wsiadł do samochodu i odjechał.

Magda wyglądała jak zdziwiona do kwadratu

-Co,umawiasz się z nim?Dobrze słyszę?

-A tak,wiesz,on umie matmę,a ja nie.

-Aha,to inna beczka.Sama mówiłas,że nie było chemii,i Bogdan jest fajniejsy.

-Bo tak jest,ale już z nim nie chodzę,głupi debil.

-No to powiedz coś na temat tej biologii,i tego -Magdawywróciła oczami w górę,jakby nie wiadomo co-nibyy seksu oralnego.Nawet szczoteczki o takiej nzwie ni kupuje,heh-wzgardliwie spojrzała na swoje kalosze-newer!

-Wiadomo,bo ty do tego podchodzisz inaczej.Wytłumaczę ci.

-No czekam z niecierpliwością kota.

-Wiesz,on mi powiedział,że w książce jest taka akcja,ale ja nie czułam akcji,no i zebym spróbowała go dotknac,no to go dotknęłam.

-Hahahaaa,w zasadzie co to za róznica.

-No i nic,a w ogłe mozna kogos podotykać,tak wiesz,i nic.Jednak  to nie jest to samo co taki seks.Za to on był zaangazowany.

-W sumie?Faceci wygladają inaczej,są inni.

-A z Bogdanem było chemicznie,fajnie,ale jaki on jest?Ten charakter,ale film był niezły,takie zakochanie,i wsparcie,to jets coś.Widziałaś jak on ją zaniósł na rękach,kiedy była chora,i zrobił jej śniadanie do łóżkaaaa?A jak się kochali,patrzył w jej oczy,jakby nic nie widział innego.Takiej miłości poszukam.Te palanty są do niczego.

-Wiadomo,to,co się czuje jest najważniejsze,reszta to kwestia przyzwyczajenia,ciała i polubienia wszystkich cech.

-Takiego czegoś nawet rrudno uznać za seks oralny.

-Chyba tak,poza tym nie ma milości i chemii.Wiesz, nie iskrzy,brakuje czegoś,to pozostają same obowiązki.A tak to mozna siękochać,przytulać i rozmawiać.I każdy jest za sobą.A to,jak ten seks wygląda,to wiadomo,dlatego niektórzy mają pewnie kochanki.

-No tak,więc lepiej takiego kochanka poszukać i zrobić go mężem.

Paulina i Magda spojrzały w stronę znienawidzonej Kingi.

-Kiedys odbiła mi chłopaka,a teraz chodzi już z innym.

-To szuja,ale ty też chodzisz z Marcelem,czy nie?

-Nie,tylko udaję.Tak się z nim umówię,bo mam zaliczenie.

-Aha,no dobra,nie wtrącam się,ale lepiej się nie angażuj w coś,co jest niemiłe od początku.

-Dobra,dobra,idziemy.


  Spis treści zbioru
Komentarze (6)
oceny: poprawność językowa / poziom literacki
avatar
Oczywiście błąd na błędzie,jak to zwykle u Ciebie,ale tym się nie musisz przejmować, bo i tak dostaniesz dobre oceny.Jeśli chodzi o treść, to czytając Twoje ostatnie teksty odnoszę wrażenie, że nie ma już miłości jest tylko biologia i chemia, zwłaszcza tej chemii jest dużo.
avatar
Poprawność językowa o wiele, wiele lepsza od poprzednich fragmentów (większej całości). Fajny materiał na książkę :-) Bo Anettula niczym jaki (śp.) Jaś Stoberski w spódnicy ;-)

:)))
avatar
Proza, która operuje głównie dialogami, nieuchronnie ciąży ku dramatowi - w przypadku Autorki może ku tragifarsie, polskiej współczesnej wersji commedii dell`arte czy ku burlesce... Ciekawa, choć bardzo ciernista droga, warta jednak pisarskiego trudu...
avatar
Pani Emilii warto posłuchać ;)
avatar
Dobrze się czyta te Twoje dialogi, są konkretne, ale lotne.
avatar
Dziękuję wszystkim za komentarze,tego tematu podjęłam się trochę świadomie,trochę groteskowo wygląda też dzisiejsza młodzież,ale nikt inny jak my starsi im ten los zgotowaliśmy.Dlatego dalsza część też taka będzie trudna dla rodziców,dla młodzieży mam nadzieję ppouczająca.Myśmy też kiedyś byli młodzi,a młodzież ma swoje prawa,i nie można o tym zapominać-nie jesteśmy wołami.
A błędy-no cóż,chyba wszystkich przyzwyczaiłam,chociaż staram się poprawiać,jednak jestem niepoprawna,zawsze jakieś błędy robię.;)
© 2010-2016 by Creative Media
×