Przejdź do komentarzyJaźn szatana
Tekst 5 z 11 ze zbioru: Lustro prawdy
Autor
Gatunekfilozofia
Formaproza
Data dodania2017-03-27
Poprawność językowa
Poziom literacki
Wyświetleń1916

Szatan

666

Jego imię to

PIENIĄDZ

Jestes pusty-konfabulujesz-dopadł cię szatan

Jesteś chytry-dopadł cię szatan

Jesteś przebiegły-dopadł cię szatan

Jesteś pyszny-dopadł cię szatan

Jesteś gwałcicielem-dopadł cię szatan

Jesteś za aborcją-dopadł cię szatan

Jesteś za pedofilią-dopadł cię sztan

Jesteś za narkotykami-dopadł cię szatan

Jesteś xa prostytucją-dopadł cię szatan


Najgorszy z tego jest Pieniądz,ochroni cię praca.

I ANIOŁY.

Okazuje się,że chroni cię modlitwa,i swoje ja,polegające na tym,aby na każdym kroku sprzeciwiać się SZATANOWI.

Zazdroscisz-szatan

Nienawidzisz-szatan

Mścisz się-szatan

Biel -anioł

Czerń-szatan

Ciemność i otchłań-samobójstwo-szatan

Brak Miłości do dobra-szatan.

Odwracanie się od Jezusa-szatan.

Bicie,poniżanie,gwałty,zabójstwa,seks-szatan.

W słabości siła.

Medycyna-odwracania zła-inaczej panuje nad tobą szatan.



Papież JPII był poddany jego liczbie.

Ktoś `dobry`,modlacy się,nagle robi coś złego-szatan

Szatan to nieskończoność.Szatan to pranie mózgu.Niektórzy uważają,ze mieszka we krwi jak alkohol,jak coś złego-osobistego.Trzbe wiele odwagi aby się sprzeciwiać Szatanowi.

Przeklinać go,a nie Boga.

Bóg to MOC nad nim,jednak kiedy on jets nad tobą,jesteś taki jak te wszystkie WADY,wypisane powyżej.Pamiętaj-tak jest.


  Spis treści zbioru
Komentarze (11)
oceny: poprawność językowa / poziom literacki
avatar
Umiemy zaledwie tyle - nazwać zło. Ale nie nauczyliśmy się go zwyciężać. Jesteśmy więc bezsilni, czasami starający się, ale jakie wyniki dają te starania, widać to aż nadto, patrząc, jak w blasku i huku rozmaitych triumfów, stacza się świat ku ścianie cierpień, za którą - same ???
Nie oceniam poprawności, gdyż jest sporo automatycznych usterek, a poziom literacki też wymagałby korekt.
Ale wymowę tekstu, zwłaszcza moralną i emocjonalną, a także odwagę, oceniam bardzo wysoko.
avatar
Nie chodzi mi o usterki,moze nie potrafię ubrać odpowiednio albo nadawac konstrukcji,kiedy coś tu piszę,dlatego tak wychodzi.Słabi wygrają,a mocni będą siedzieć w sądzie albo do siebie mierzyć.
avatar
Cóż Anettulo... Ty powinnaś wiedzieć najlepiej, że "Prawo jest jak płot. Wąż się prześlizgnie, tygrys przeskoczy, a bydło się nie rozchodzi, gdzie nie trzeba". W końcu to Ty suponujesz i prokuratorskie masz nawyki, ale nie wiem czy praktykowałaś, czy tylko snujesz?
avatar
Nie udaj greak legion,bo nim nie jesteś.Zamieniam się czasem w moich myślach z prokuratorem,i snuję wizje jakby to było usiąść razem znim w jednej ławce.
avatar
A w kogo ty się wcielasz?W węża czy w tygryska,a może w misiaczka?:p
avatar
Wiesz a,że ja jestem taka emocjonalnie słaba istota,która nie potrafi czasem wyrażać inaczej na chłodno swoich myśli.
avatar
Chyba was z tym satanizmem pogięło już do imentu :]
avatar
No popatrz befano,legon się zmył,bo kazałam mu odpowiedzieć na pytania ,jakie to tchórze są:)))
avatar
Legion i legion! Widzę, że wszędzie mnie pełno - nawet tam, gdzie mnie nie ma! A Satanizm się szerzy na Publixo! Zauważyłem, szczególnie odkąd pojawiłem się ponownie. Wielu przyjęło Satanizm - nawet o tym pisałem po nocach w moim "Znikającym punkcie" - tam najczęściej jak coś się pojawi, to szybko znika. To miejsce, gdzie są przecieki. Niektórzy wręcz otwarcie zamawiają Szatana, jak choćby w powyższym utworze, który jakoby stroni od gwałtów! A Szatan wręcz się wylewa...
avatar
Tam, gdzie zło - tam tylko zły do szpiku kości bestia-człowiek. Wszelkie demony, syreny, Chimery, strzygi, czarci, utopce, golemy, Kikimory, Kościeje Nieśmiertelni i poczwary - to wykwit naszej głowy, która... NA KOGOŚ PRZECIEŻ SWOJE WŁASNE WIELKIE WINY MUSI ZWALIĆ. W tym sensie Szatan jest jedynie kolejnym chłopczykiem do bicia
avatar
Choćbyśmy, go nie wiem, jak bili, na śmierć zaćwyczyli, on się, nie wiadomo kiedy i skąd, znowu podniesie, więc, nie lekceważmy go, bo to zło!...
© 2010-2016 by Creative Media
×