Przejdź do komentarzyJasnowidząca wieszczy
Tekst 25 z 83 ze zbioru: Populus dixit
Autor
Gatunekbiografia / pamiętnik
Formawiersz / poemat
Data dodania2017-11-15
Poprawność językowa
Poziom literacki
Wyświetleń2629

Niezbędne jest szambo bo nieczystości gromadzi -

taka brukselska Cloaca Maxima

w niej zdradzieckie szczury


piszcząc rechoczą

gryząc własne ogony -

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Do kolejnego beng-beng

z użyciem osobówki

i pasa szahida


zdobnego niczym jaki pas słucki

  Spis treści zbioru
Komentarze (5)
oceny: poprawność językowa / poziom literacki
avatar
Polacy nie trzymają się własnej wioski. Często wyprawiają się w najodleglejsze zakątki zdziczałego świata. Posyłają tam swoich w mundurach. Nie ważne, że w celach pokojowych czy humanitarnych. Ważne, że widać jak się panoszą. Dlatego nieważne, czy Polska będzie miała jakieś związki z Brukselką, czy nie, to trzeba brać pod uwagę, że w zdziczałym świecie znajdą się tacy, co im się przypomną obrazki Polaków w mundurach depczących ich świętą ziemię. Mogę zechcieć pomścić tę profanację. Kości dawno zostały rzucone.
avatar
O, Jezu! Napisałem "mogę". Przepraszam za dżihad. To tylko błąd. Jedna literka! Oczywiście powinno być "mogą". Oni - źli dżihadyści.
avatar
Zdrada w Rzeczypospolitej jest tak powszechna, jak w stanach (celowo z małej litery) posiadanie broni.
avatar
Jak na razie, to Jasnowidząca nie pomyliła się nigdy! Co najwyżej co do ilości śmiertelnych ofiar. Dzięki Bogu, było ich dużo mniej ;)

Legionkowi cosik się wypsnęło, więc wyrzekł był najprawdziwszą prawdę. Szaleni naprawdę potrafią wszystko...

:-)))
avatar
Zły to ptak, który własne gniazdo kala, a jeszcze gorszy, który do karania dąży. Tylko wątpię czy rodaków??????????????
© 2010-2016 by Creative Media
×