Przejdź do komentarzyKsięga Rodzaju 18,23-26
Autor
Gatunekpopularnonaukowe
Formaartykuł / esej
Data dodania2018-01-11
Poprawność językowa
- brak ocen -
Poziom literacki
- brak ocen -
Wyświetleń1465

`a zbliżywszy się Abraham rzekł:` Czyli a zbliżywszy się w odniesieniu do sprawiedliwości Boga Wszechmogącego Abraham rzekł: słowo, dźwięk, wibracja - nośnik informacji `Czy rzeczywiście zgładzisz sprawiedliwego wespół z bezbożnym ? ` Czyli, czy rzeczywiście może ponieś śmiertelne konsekwencje człowiek, który nie neguje i nie manipuluje rzeczywistych faktów i rzeczywistych słów Boga Wszechmogącego. I nie czyni falowych zakłóceń w oddziaływaniach informacyjnych, wszelkich rodzajów informacji we wszechinformacji ze wszechinformacją. Razem z tym człowiekiem, co neguje i manipuluje rzeczywiste fakty i rzeczywiste słowa Boga Wszechmogącego. I czyni falowe zakłócenia w oddziaływaniach informacyjnych, wszelkich rodzajów informacji we wszechinformacji ze wszechinformacją. A za czynienie falowych zakłóceń, na pewno poniesie śmiertelne konsekwencje każdy, kto tak czyni `Może jest w tym mieście pięćdziesięciu sprawiedliwych;` Czyli może jest w mieście - państwie Sodomie pięćdziesięciu ludzi, którzy nie negują i nie manipulują rzeczywistych faktów i rzeczywistych słów Boga Wszechmogącego. I nie czynią falowych zakłóceń w oddziaływaniach informacyjnych, wszelkich rodzajów informacji we wszechinformacji ze wszechinformacją ` czy także ich zgładzisz i nie przebaczysz miejscu temu przez wzgląd na pięćdziesięciu sprawiedliwych, którzy są w nim ?` Czyli, czy także pięćdziesięciu ludzi poniesie śmiertelne konsekwencje i nie darujesz miejscu, w którym negują i manipulują rzeczywiste fakty i rzeczywiste słowa Boga Wszechmogącego przez wzgląd na pięćdziesięciu ludzi, którzy nie negują i nie manipulują rzeczywistych faktów i rzeczywistych słów Boga Wszechmogącego, którzy są w nim, w którym negują i manipulują rzeczywiste fakty i rzeczywiste słowa Boga Wszechmogącego. `Nie dopuść, byś miał uczynić coś podobnego, by uśmiercić sprawiedliwego wespół z bezbożnym, ` Czyli nie uczyń niesprawiedliwie, by poniósł śmiertelne konsekwencje człowiek, który nie neguje i nie manipuluje rzeczywistych faktów i rzeczywistych słów Boga Wszechmogącego. Razem z człowiekiem, który neguje i manipuluje rzeczywiste fakty i rzeczywiste słowa Boga Wszechmogącego. Czynią falowe zakłócenia w oddziaływaniach informacyjnych, wszelkich rodzajów informacji we wszechinformacji ze wszechinformacją. A za czynienie falowych zakłóceń, na pewno poniesie śmiertelne konsekwencje każdy, kto tak czyni ` by sprawiedliwego spotkało to samo, co bezbożnego. Nie dopuść do tego ! `Czyli by człowiek, który nie neguje i nie manipuluje rzeczywistych faktów i rzeczywistych słów Boga Wszechmogącego. Nie uczyń niesprawiedliwie ! ` Czyż ten, który jest sędzią całej ziemi, nie ma stosować prawa ?` Czyli, czyż Bóg Wszechmogący, który jest Stwórcą jest też i sędzią całego uniwersum, czyż nie ma stosować sprawiedliwego prawa ? ` I rzekł Pan : Jeśli znajdę w mieście Sodomie pięćdziesiąt sprawiedliwych, ` Czyli rzekł : słowo, dźwięk, wibracja- nośnik informacji Wszechmogącego: Jeśli znajdę w mieście - państwie Sodomie pięćdziesięciu ludzi, którzy nie negują i nie manipulują rzeczywistych faktów i rzeczywistych słów Boga Wszechmogącego `przebaczę całemu miejscu ze względu na nich` Czyli daruję całemu miejscu, na którym negują i manipulują rzeczywiste fakty i rzeczywiste słowa Boga Wszechmogącego ze względu na tych, którzy nie negują i nie manipulują rzeczywistych faktów i rzeczywistych słów Boga Wszechmogącego. By nie ponieśli śmiertelnych konsekwencji razem z tymi, co negują i manipulują rzeczywiste fakty i rzeczywiste słowa Boga Wszechmogącego (Rdz.18,23-26)

  Spis treści zbioru
Komentarze (0)
oceny: poprawność językowa / poziom literacki
brak komentarzy
© 2010-2016 by Creative Media
×