Przejdź do komentarzyKandydat irracjonalistów
Tekst 129 z 189 ze zbioru: Garb
Autor
Gatunekpoezja
Formawiersz / poemat
Data dodania2020-07-08
Poprawność językowa
- brak ocen -
Poziom literacki
- brak ocen -
Wyświetleń1105

Kandydat irracjonalistów



Rozkładam ręce Chrystusowe

I uśmiecham z niesmakiem

Oto kandydat

Co o dziwo ma spore poparcie

Ten zamieszany w Warszawską

Bandycką reprywatyzację


Czy ma to być

Prezydent Polaków

Czy polskich bandytów

Ubeckich rencistów

Czy razem pospołu

Wszelakiej maści

Recydywistów



Tu należy dodać że jedna partia w więzieniach zdobyła miażdżące poparcie .

Dzieje się tak od wielu lat i w każdych wyborach.


Pomijając niuanse udziału pewnego kandydata w bandycką reprywatyzację  to człowiek prawy odciąłby się , potępił oraz udowadniał że nie ma z tym haniebnym procederem nic wspólnego .

Dla mnie to ,, irracjonalizm społeczny,,.



  Spis treści zbioru
Komentarze (5)
oceny: poprawność językowa / poziom literacki
avatar
Rozar, czy to nie przesada z tymi rękami Chrystusowymi?
A dlaczego nie wspominasz o ułaskawieniach pedofilów, złodziei, morderców itd. przez drugiego kandydata? O
zamówionych przez Ministerstwo Zdrowia respiratorach u handlarza bronią? Jakież to wdzięczne tematy, żeby się oburzać w twoim stylu.
avatar
Lilli -
Rozkładam ręce bo niemerytoryczność mnie powala .
Ale przytoczyłaś argumenty merytoryczne więc je obalę 

- ułaskawił pedofila – ale !- na prośbę jego rodziny która się pogodziła - fakt ! - nawet publicznie to potwierdzili .
--- czyli argument by szczuć a nie informować .

- o ułaskawieniu morderców nic nie wiem ale nawet gdyby były takowe - należy nad każdym przypadkiem się pochylić bo morderstwa są różne . Np panowie z jednej wsi zatłukli bandziora bo policja nie reagowała . ( znana sprawa) Itp. Na pewno ktoś rozpatrywał sprawy i nie wierzę by był jakiś skandal chyba że medialny - rozdmuchany - tak jak z tym pedofilem .

Tu należy dodać że Wałęsa i Kwaśniewski wypuszczali mafię ( za kasę najprawdopodobniej ) TO DOPIERO BYŁO !!!

Sprawa z handlarzami bronią też jest ciekawa - ale przypuszczam że to po prostu przedstawiciele handlowi polskiej zbrojeniówki zostali poproszeni- bo to goście od spraw trudnych . Dodać należy że nie tylko Polska się wrobiła w trefny towar i trefnych pośredników .
avatar
No tak, wszystko się da roztłumaczyć na zasadzie pobożnych życzeń.

Jeśli miałbym pobożne życzenia, to napisałbym tak:
Polacy zawdzięczają ZSRR, członkom biura politycznego i urzędnikom UB, że nie jesteśmy częścią zachodniej zgnilizny, gdzie dziś szaleje bezbożność i LGBT. Skrobią nienarodzonych, uprawiają Gender i sztukę nieskończenie bluźnierczą i obrazoburczą. Seksualizują dzieci w szkołach i przedszkolach. Policjanci maszerują w paradach równości, a pedały biorą śluby państwowe.
avatar
Polacy nie są - już od 15 lat co najmniej - NIE SĄ kmiotkami. Cały ten objazdowy cyrk na kółkach - to kupa szmalu wyrzuconego w błoto.

Nasz naród JUŻ wybrał.

I wcale nie dlatego, że zobaczył/usłyszał także "na żywo" wszystkich swoich ojców dobrodziejów
avatar
Tekst nie ma żadnych walorów literackich. Ż A D N Y C H
© 2010-2016 by Creative Media
×