Przejdź do komentarzyparadoksalnie
Tekst 217 z 255 ze zbioru: Czarcie kopyto
Autor
Gatunekpublicystyka i reportaż
Formaartykuł / esej
Data dodania2021-03-17
Poprawność językowa
Poziom literacki
Wyświetleń807

Tłum kibiców zebrał się w stolicy w związku z wydarzeniem sportowym. Były bójki, były niedozwolone race. Większość kibicowała bez maseczek. Rzucano butelkami i kostką w szpaler stojących po drugiej stronie ulicy, policjantów. Śpiewano pieśń patriotyczną: `Zawsze i wszędzie policja jebana będzie`. Policja nie interweniowała, bo zdaniem rzecznika, kibice nie blokowali ruchu. Jakiż to honor nosić dziś ten mundur! Jakiż to zaszczyt, zważywszy traktowanie kobiet gazem, pałkami, łamanie rąk, szarpanie posłanek na sejm, ładowanie uczesniczek pokojowych protestów do suk! Za ręce i nogi! Za wsiarz. Za cyce! Brawo!


Na pamiątkę pewnego zdarzenia, w każdy piątek i przez półtora roku, katolicki kapłan kazał rozbierać się dwunastoletniej dziewczynce, po czym nadziewał ją na swój organ. Następnie wycinał nożykiem wzorki na jej plecach. Nic się nie stało, pani prokurator umorzyła śledztwo, kapłana przeniesiono. W telewizji publicznej nie powiedzą nic na ten temat, bo to szczucie na kapłanów. Więcej gwoździ! Więcej! Jeszczeeeeeeeeee!


Abepe Jędraszewski wygłosił homilię w której ubolewał nad przybierającym strumykiem apostatów, szczególnie w diecezji, gdzie sprawuje zwierzchnictwo. Oglosił, że ci ludzie nie rozumieją Kościoła. W królestwie moim znajdziesz licznik apostatów, który niebawem napełni strachliwe serca trwogą, bowiem dla nich upadek mitu będzie osobistym dramatem. Jego kroki dudnią głośniej od błyskawic, a wokół rośnie furia, która nazywa się milion. I ślepi wnet go ujrzą, i głusi usłyszą.


`We wściekłości ludzi, zrozumiałej i usprawiedliwionej, widzę odbicie gniewu Boga, zdradzonego i zgwałconego przez winnych konsekrowanych` - oświadczył papież Franciszek. Przyjdźcie zatem, wszyscy szatani, bowiem sam papież, was błogosławi! I bądźcie jak ja, dopóki ciemnota się nie ukorzy. Albowiem Bóg ich opuścił. Dlatego, my, ich zalejemy morzem siarki i jadu, który mrozi i ścina krew w żyłach.


Ojciec dyrektor wypowiedział się w kwestii dziennikarstwa: ` Dziennikarz, człowiek mediów, zwłaszcza musi zwrócić uwagę na prawdę. - Na prawdę w miłości, żeby człowieka nie zniszczyć. Bo prawdą można zniszczyć. Prawda bez miłości może być terrorem`Zatem niech zapanuje terror prawdy, bo miłość, która pogardza intelektem, urąga inteligencji, przymyka oko na niskie pobudki, jest jak snujący się dym z kadzidła.


Bóg ma dosyć tego melodramatu trwającego od dwóch tysięcy lat. Czas na reset! Nazywam się Legion, bo jest mnie wielu. Wkrótce, kurwa, my...


Mały, śmieszny czort z Publixo, ale Betlejem, to chyba też nie była metropolia, co? No i ta stajenka...  Jeden jest Legion w milionach postaci, a przed nim kroczy prawda. Wyzwala. Paradoksalnie: `im gorzej, tym lepiej` - parafrazując Kaczyńskiego. Wysuwając kandyda z mordo lui na stanowisko rzecznika praw obywatelskich, Kaczyński podkłada pod kotłem lepiej, niż sam Lucyfer. Brawo!


W telewizji publicznej podano, że każdy, kto by oszczędzał jak prezes z Pcimia, posiadałby pałace. Zatem, pisowaci: oszczędzajcie z pincet plus i ponadwymiarowych emerytur i kupujcie pałace! Tylko nie zapomnijcie wyłączyć prądu, bo wkrótce może zeżryć oszczędności na pałac i to nie będzie wina żadnego prezesa. Buuuuuuuuuuuuuhahahahaha hahahahahah! Boooooosko!


Pani Krystyna z TK napisała, że TVN oglądają głupi, a mądrzy oglądają telewizję publiczną. Coś w tym jest, tym bardziej, że na Publixo od dawna piszą, że jestem głupi. Ale po co głupi ma oglądać telewizję publiczną, skoro on, niczego nie zrozumie?


Z oficjalnych statystyk wynika, że blisko 30% młodzieży w przedziale wiekowym 14 -18 nie zamierza praktykować religijnie. To najlepszy wynik od II wojny światowej, a za dobrej zmiany przyrost wynosi 90%. I rośnie! Według logarytmu za rok powinno być 38%. Zobaczymy kto mocniejszy: Bóg czy matematyka, ale tu mogą być jaja, jeśli się okaże, że to jedno i to samo.


Błagam o czytanie i o głosowanie ustawy przeciwko masturbancji, bo jeszcze trochę i mi się chuj zapali!


  Spis treści zbioru
Komentarze (15)
oceny: poprawność językowa / poziom literacki
avatar
i to jest tekst
który ma jaja
nie jakieś
pierdolenie o poranku
o geni i franku
avatar
Trzeba naprawdę szczelnie zamykać oczy i uszy zatykać, żeby nie mieć pojęcia, w którym miejscu są dzisiaj Polacy, jak wyglądają ich mieszkania, miejsca pracy, szkoły, szpitale - i nasz Kościół
avatar
Legionku, a skąd wiesz, że to właśnie przed Tobą kroczy prawda?

Legion, z Tobą jest tak, że jak policja nie leje po ryjach, to beznadziejny policjant. Jak leją, to olaboga... biją naszych.
Zobacz, co we Francji robią z demostrantami. U nas, to prawie, jak uzdrowisko. Podstawieni ludzie padają na ziemię w dym z petard, żeby zagranica widziała, jakie tu bezprawie, ale wycinaja moment, jak podżegacz wstaje, otrzepuje się i okazuje się, że przewrócił się sam, bo dostał za takie zachowanie kasę i wykonał zadanie. Albo inny oszołom, który rozwieszał pod nazwami miejscowości tabliczki z napisem "strefo wolna od LGBT", a potem rozsyłał do niemieckich gazet zdjęcia, jaki to u nas demokratyczny rozgardiasz.

A te frajerki spod błyskawicy, to były traktowane, jak u cioci na imieninach. Łapane, przez policję i 5 km dalej wypuszczane. Można się uśmiać z takiej dyktatury. Ludzie, którzy się tam gromadzili powinni się liczyć z pewną uliczną szamotaniną, bo gwałt, gwałtem się odciska.
A co do księży? Masz rację. Końmi rozrywać. I tu się z Tobą zgadzam, ale tylko tych winnych, bo większość jest w porządku. Czy jak w szpitalu jest dwóch lekarzy, którym leczenie nie wychodzi, to znaczy, że cały szpital jest do dupy? Z pewnością - NIE.
Czarnych owcy nigdzie nie brakuje. I zawsze się znajdą. W każdym sektorze ludzkiej działalności, ale księża, są szczególnym jaskrawym przypadkiem i obrzydliwym. I trzeba ich wsadzać do więzień, jak wszystkich innych przestępców. Masturbacja, to nie grzech. Ważne, żebyś nie bił konia na ulicy, a w domu, to możesz go nawet zakatować.
Cóż, życie bez kobiety jest długie i pełne trosk
i "tylko koni, koni żal".
avatar
Co do telewizji:

dane za ub. r. podają, że 48% Polaków ogląda TVP, co oznacza, że większość (52%) wybiera już i n n e stacje telewizyjne.
avatar
Legionie, trafiłeś w sedno problemu. Ostro i rzeczowo. Kto tego nie rozumie, musi być zadżumiony i otumaniony przez wściekłą szamankę.
Legionie, długo nie pisałeś, więc znowu potykasz się wertepach interpunkcji. Brakuje przecinków przed: w który, kto mocniejszy, czy matematyka; zbędne przecinki przed: wszyscy, was, my, ich, to chyba, niż, pisowaci, niczego.
Natomiast czepiANSKIEMU proponuję, by czasami pomyślał, czytając cokolwiek. Być może wtedy dostrzeże, o czym nie jestem przekonany, że w każdym moim limeryku jest poruszony jakiś ważny problem społeczny, a Franek i Genia są tylko narzędziem służącym do tego celu. To przecież takie proste, że aż głupio mi o tym pisać.
avatar
do janka - tu, bo zablokował mi możliwość komentowania jego "dzieł". Tylko jakoś dziwnie problemy społeczne widzi on tylko po jednej stronie sceny politycznej (ja wiem dlaczego)
avatar
o jaki "problem społeczny" tu chodzi, bo niedostrzegam?


O Franku, babie i Sabie

Dostrzegł to Franek nad rzeką Raba,
że tam siedziała grubaśna baba
i w wodzie nogi moczyła,
a resztę ciała wietrzyła,
zaś na padlinę czekała Saba.
avatar
Jeżeli utrzymanie higieny osobistej, a szczególnie teraz w czasie pandemii, nie jest ważnym problemem społecznym, to nie mam już nic do dodania.
avatar
janko
nie wierz w tę sciemę
którą wciska Ci telewizor
użyj mózgu
avatar
Nie ulega żadnej wątpliwości, iż znaleźliśmy się w łapach obłąkanych choć działających z premedytacją covidowych khmerów.
Jest to kolejna wersja faszystowskiej bolszewii, ukrywającej się pod atrapą demokracji i wszechobecnej propagandy, która pod przykrywką covid1984 przeprowadza globalną operację mającą jej dać już tym razem całkowitą władzę nad nami i światem.

Oszołomione owce i barany są przekonane, iż dzieje się to w trosce o ich dobro.
Psycho-inżynieria dba, aby utrzymywać globalne stado w stanie strachu i psychozy, bo wtedy można tym stadem o wiele łatwiej manipulować i powodować, że szaleńcze projekty tych psycholi będą akceptowane i uznawane za coś normalnego.
Znaleźli już na to frazę - Nowa Normalność.

Pod pretekstem ochrony naszego zdrowia wprowadzają terror sanitarny, którego jedynym celem jest zamach na naszą wolność, zniszczenie klasy średniej niczym kułaków w ZSRR i poddanie nas całkowitej kontroli. W ich rękach są media a politycy są ich posłusznymi marionetkami globalistycznej kliki.

Chcę przypomnieć tym jeszcze nie do końca zaczadzonym, że najbardziej upiorne projekty inżynierii społecznej jakimi były państwo marksizmu czyli ZSRR jak i jego lustrzane odbicie hitlerowskie Niemcy mieli rzesze swoich naukowych "ekspertów" popierających ten zbrodniczy obłęd. Jednak nawet z tymi "expertami" nie dali by rady gdyby nie poparcie rzesz zwykłych ludzi zaczadzanych systematycznie tymi obłędnymi wizjami i propagandą.
avatar
Świetny felieton. "Prawdą można zniszczyć, jeżeli jest bez miłości"... No tak. Ponieważ ojciec derechtor to sama miłość chodząca, więc nie ujawniajmy prawdy.
avatar
i tym z lewa
i tym z prawa
prawda dla nich to zabawa
avatar
Dziękuję bardzo za komentarze, ale muszę coś dodać... Otóż komplementy od cymbałów ważą dla mnie tyle samo, co obelgi od tychże. A jeśli myślę o kimś "cymbał", to nie z powodu pojedynczej wypowiedzi, gustu, czy poglądów. I choćby przyszło tysiąc cymbałów i każdy miałby dla mnie tysiąc komplementów, to elementarną uczciwość cenię bardziej od własnego narcyzmu. Obrażą się tylko cymbały, pozostali zrozumieją do czego piję.
avatar
Von Knoedel: piszesz notorycznie subtelne, choć w mojej bardzo subiektywnej opinii infantylne erotyki, które mogłyby sugerować gentelmeńskie myślenie, a nie widzisz traktowania kobiet przez policję w kontraście do traktowania bardzo męskich chłopaków na manifestacjach i imprezach sportowych? Przecież to naładowane testosteronem byki do napierdalania. Subkultury. Większość wyrasta z tego, pozostali zostają gangsterami na całe życie. To proste. Oni nawet marzą o tym, żeby się ponapierdalać z policją. To by była kwintesencja. A uczestniczki protestów, to chyba nie prostytutki, szmaty, suki i terrorystki. Na pewno nie wszystkie, co? Wkurwione kobiety i dziewczyny, nie przebierające w słowach. To chyba najwłaściwsze określenie, co? Nie rzucają butelkami i kostką, nie napierdalają się. Idą i przeklinają. Rozumiem, że one nie pasują do Twoich erotyków, ale kobity różne są... sam wiesz.
avatar
Jestem na świeżo po lekturze "27 śmierci Toby`ego Obeda" Joanny Gierak Onoszko. To horror w stylu gore. Kończy tą książkę informacja, że przedstawiciele "pierwszych narodów" Kanady byli u wuja Franciszka: przeproś za to co kościół zrobił naszym dzieciom. Nie. Wujo Franciszek może i jest gotów przepraszać za to, co funkcjonariusze kościoła robili białym dzieciom, ale za to co robili dzieciom Kri czy Odżibwejskim przepraszać kościół nie będzie.
© 2010-2016 by Creative Media
×