Przejdź do komentarzyJa prdl!
Autor
Gatuneksatyra / groteska
Formafraszka / limeryk
Data dodania2021-04-11
Poprawność językowa
Poziom literacki
Wyświetleń803

Są na portalach `ekspertki` takie,

co wiedzą jak się siedzi okrakiem!

Pikuś im `prawdy`, nauki ścisłe...

Zmądrzeją? Prędzej zawrócisz Wisłę.








  Spis treści zbioru
Komentarze (11)
oceny: poprawność językowa / poziom literacki
avatar
"Gadaj do lampy" z identycznym skutkiem :-) No, może jeszcze przypadkiem owa lampa zgaśnie, ale "ekspertkom" w ich dzbanowatych czaszkach ani nie prześwietli, ani nie zaciemni się nic. Analogiczny stan - obojętnie jakiej oraz skąd - symbolicznej mgły :-)
avatar
Przypomnial się mi dawniejszy wierszyk.
https://www.publixo.com/text/0/t/25286
avatar
"Kliniczny obraz skrzywionej osobowości" ;) Ulubiona diagnoza typu maksyma pewnego guru, który jej hojnie użyczał rozmaitym, jemu posłusznym, pożytecznym portalowym idiotom...
Teraz by można owe rozpoznanie zastosować do niniejszej fraszki :-D
avatar
Oto skala wpływu na słabe ludzkie umysły. Zdumiewające ale tak jest. Po prostu kobieta powtarza to co jej wtłoczyli - i tak miało być ( niczym wersety koranu;-)). Ja bym się pochylił nad fenomenem tej techniki. Mroczne , przerażające a jednak niezwykłe .
avatar
Niektórym wtłoczyli w łeb wersety biblii z takim samym (jak nie gorszym) efektem.
Równie dobrze można w takie łby wtłoczyć mitologię i też zostaną fanatykami jedynej prawdy.
A pochylać się nie należy.
LGTB w natarciu! :)))
avatar
Puszczyk, a gdzie tu wątek religijny? Podmieniasz temat na użytek twoich zainteresowań?
avatar
W 2017 r. Towarzystwo Badań nad Płaską Ziemią na całym świecie liczyło ponad 5 tysięcy członków. Naturalnie, fanów i miłośników tego Towarzystwa było x razy więcej.

Żeby było ciekawiej, 2/3 tej społeczności to mężczyźni.

Wszyscy ci znakomici eksperci twierdzą, że na krawędzi dysku, jakim jest nasza planeta, sterczy 50-metrowa ściana lodu, i Antarktyda jako ląd nie istnieje
avatar
Są ekspertki i eksperci
Jak to na tym świecie:
Jedni wierzą, inni wiedzą,
O czym przecież wiecie.
avatar
Dobre tytuły!
avatar
Było do wypowiedzi nade mną, czyli dopatrzono się wątku religijnego :)
avatar
Puszczyk, daj spokój. Ja się w indoktrynacje religijne, czy antyreligijne nie bawię. To kategoria "prywatna sprawa każdego człowieka. Więc nie ma co robić tu wpadek z takimi zaczepnymi argumentami.
© 2010-2016 by Creative Media
×