Przejdź do komentarzyNie ma pytań -to nie będzie odpowiedzi .
Tekst 62 z 100 ze zbioru: Prawda ponad wszystko
Autor
Gatunekpublicystyka i reportaż
Formaartykuł / esej
Data dodania2021-05-04
Poprawność językowa
Poziom literacki
Wyświetleń943

Ogłoszono sukces że wzięto gigantyczną pożyczkę na odbudowę Polski po pandemii.


Patrząc na Białoruś gdzie nikt niczego nie zamykał oraz noszenie maseczek mieli gdzieś głęboko, – stwierdzam z całym przekonaniem,- że locdawn był zupełnie niepotrzebny .

Zupełnie i całkowicie.

Zrobiono cyrk, wydano zupełnie niepotrzebnie gigantyczne pieniądze, – ale to straszne ,– przerażająco ogromne.

Płacono lekarzom kosmiczne stawki, płacono rekompensaty, płacono za niepotrzebne szczepionki i za gówniane testy.  Mało tego dzieci i młodzież musiała siedzieć w domu zamiast normalnie chodzić do szkół ,– tak jak na tej strasznej Białorusi!!!

Zamknięto usta dziennikarzom i niezależnym lekarzom. Zamknięto nas w domach oraz zamknięto służbę zdrowia w wyniku czego wymordowano pewien procent  ludzi chorych i ułomnych

Moim rodakom oraz mojej rodzinie wyprano mózgi, przestraszono i tak zmanipulowano że nie chcą nawet rozmawiać o tej pandemii! O tej pandemii, co miała skalę sezonowej grypy pomimo skrajnej manipulacji danymi oraz  faktami.  Tak wywrócono w głowie i tak przestraszono, że nie chcą komentować jawnych kłamstw. Pokazuję trumny z Bergamo pokazuję nekrologi z Włoch a nawet to palenie zwłok w Indiach które są jawnymi kłamstwami – udowodnionym łotrostwem ,kurestwem.

Oni nic ! Jedyna odpowiedź : ludzie umierają!!!!

Pytam kto, gdzie – ano znajoma znajomej.

To co to za epidemia ?

Zawsze jakaś znajoma znajomej umiera – tylko teraz nie na raka a na covida .

Pokazuję taki sam numer z 2009 roku jak nabrano pół Europy na świńska grypę - i nic ... zupełnie nic.

Tak jakby nie nabrano wówczas Szwedów , Niemców , Francuzów .


Zrobiono wielki przekręt !– Skala tego numeru jest porażająca, kładzie mnie na kolana i duszę się- dosłownie ściska mnie w gardle. Jestem kupcem, umiem liczyć pieniądze, nawet te duże, rozumiem jaką maja siłę i wiem jak Polska jest zadłużona i jak teraz będzie. ……

.

Obchodziliśmy teraz święto Konstytucji z trzeciego maja . Niewielu zdaje sobie sprawę jak zwyczajnie bez sensu jest to  święto – dosłownie ! . A wystarczy pomyśleć – tyle że trzeba pomyśleć w pewien sposób .

Po chłopsku – tak uczciwie i bezwzględnie zadać proste pytanie.

-A co nam naprawdę dała ta Konstytucja?

–Ano dała w efekcie wojnę i utratę suwerenności – taki był finał!  Więc co świętować? Naprawdę co ?

Czyż nie proste ? A jakie poniżające , jak wyśmiewające nas Polaków, przed nas samymi .


Dlaczego  tak niewielu potrafi  zadawać proste i sensowne pytania ?


Nie ma pytań to i nie będzie odpowiedzi .


  Spis treści zbioru
Komentarze (16)
oceny: poprawność językowa / poziom literacki
avatar
Każdy naród musi mieć swoją historię.My mamy taką.Konstytucja była pierwsza w Europie.
A co mam świętować, może dzień grilla, bo to nie jest poniżające? Ma swoje korzyści.
avatar
Przy takim fantastycznym założeniu, że WSZYSTKIE władze w państwie są odgórnie przez jakiś globalny nadrzędny System skorumpowane

- od prezydenta i parlamentu, przez rząd, sądownictwo i prokuraturę, po media, policję, żandarmerię, specsłużby i covidową służbę zdrowia -

JAK NIBY SZARY NOWAK - I KOGO - MIAŁBY SIĘ O COKOLWIEK PYTAĆ???

Wszyscy przekupieni, nikt ci prawdy nie powie, bezbronni ludzie w szpitalach mordowani, obłożnie chorzy pozostawieni samym sobie, dotacje z tarczy rządowej płyną, ludzie pozamykani, lockdown, obostrzenia i restrykcje - i jak w stanie wojennym głuchy telefon!
avatar
W tej kosmicznej wprost retoryce stawianie - KOMU???? - jakichkolwiek pytań (patrz nagłówek
i przekaz) jest gadaniem postawionego pod ścianą

do ściany
avatar
Nie ma pytań - to i nie ma odpowiedzi.

(vide końcowa kropka nad "i")

Wystarczy jednak poczytać sobie na temat wszystkich pandemii na Matce Ziemi, by zrozumieć stary jak ludzkość mechanizm w y p a r c i a /jakiemu podlegają wszystkie narody/ w obliczu zarazy:

nie ma żadnej pandemii, wszystko to, co się na naszych oczach dzieje - to jeden gigantyczny przekręt et cetera, et cetera

(patrz sekwencja tych wszystkich prawd i odkryć).

Jak to możliwe, że wszyscy są tacy ślepi, i tylko jeden wśród nich jest jasnowidz??
avatar
żenujące dla homo sapiens wynurzenia autora - jasnowidztwo?!! - nie - Ciemnogród spod znaku Łukaszenki
avatar
Nie wiem dokładnie jak wygląda z tą pandemią? Czas pokaże i racje przyzna według odwagi głoszenia prawdy.
Zadłużenie i wzrost podatków na rzecz UK jest faktem. UE wzięła gigantyczny kredytowej, dobrze wiedzeć gdzie? Autorze, kijem rzeki Pożytecznych Idiotów,wychodowanych na tą właśnie okoliczność,
nie zawrócisz. Nikt Ci nie zarzuci, że się nie starałeś.
Może Polsce fundowana jest obecnie kolejna niewola,
może w Oczach Najwyższego na to zasłużyliśmy, wbrew temu co wieszczy religijna publicystyka.
Do Niego należy ostatnie Słowo.
avatar
Jeżeli nie wiem dokładnie,

- jak to jest z np. pandemią;
- nie znam się na mikrobiologii;
- nie mam zielonego pojęcia nt. Systemu i jego globalnych przekrętów;
- nie czytałem "Konstytucji 3 Maja"
- itd., itd.

to się na te tematy NIE WYPOWIADAM.

Dzisiaj kucharka, poeta, rajdowiec, nauczycielka przedszkola czy piosenkarz - z całym szacunkiem dla ich profesji - publicznie zabierają głos w tych i tym podobnych tematach,

po to, by się chyba całkiem zbłaźnić.

Nikt nad Wisłą nie będzie uczył księdza pacierza, bo te czasy mamy już od 30 lat za sobą
avatar
Co to znaczy "nie wiem dokładnie"

???

Może to, że nie wiem nic
avatar
Co tam sobie we własnych 4 ścianach prywatnie myślisz na różne tematy,

o których nic nie wiesz

- twoja sprawa. Kiedy jednak publicznie i wkołomacieju międlisz jakieś odleciane, kompletnie z palca wyssane "teorie", robi się po prostu groźnie.

Dlaczego??

Bo w czasach suszy głupia iskra jest zarzewiem nieobliczalnego w skutkach pożarzyska???

Tylko ciężki piroman igra z ogniem
avatar
Jeśli napisałem coś nie tak, to proszę zamiast paplaniny o argumenty a jeśli jest w tym coś niezrozumiałego to istotnie nie mój problem.
Fajnie byłoby, aby konsekwencje swoich decyzji i wyborów ponosili politycy z wyborcami.
avatar
Emilio ten tekst tyczy się też Ciebie .
Nie potrafisz stawiać poprawnie pytań ani nie potrafisz racjonalnie odnieść się do ważnych argumentów .

Piszesz coś o tym że trzeba się znać, byc specjalistą .
Ano nie trzeba bo wystarczy dostrzec:
- kłamstwa w przekazie- a było tego sporo
- dezinformację przekazywanie nie istotnych faktów
- jednostronność przekazu

I to wystarczy by nabrać poważnych podejrzeń

No i wyśmiewasz Białoruś, która tak jak Polska w 2009 roku odmówiła zakupu szczepionki i doskonale na tym wyszła.

Czyli Emilio więcej pokory.

Bortymeusz - też obawiam się że to jakiś nowy choć zapowiadany ,,nowy prządek,,. No i miej na Boże w opiece .
avatar
Hodowla-przepraszam za błąd.
avatar
Emilio ,ja też mam dosyć Twojej paplaniny pod każdym utworem.Napisz jeden sensowny komentarz ,odnoszący się do utworu. Jak nie masz co robić to pisz wiersze,opowiadania nie zaśmiecaj miejsca pod cudzymi utworami ,bo czasem Twoje wywody nie mają nic wspólnego z komentowanymi utworami ,a poza tym piszesz tyle na każdy temat jakbyś pozjadała wszystkie rozumy.Jeśli chodzi o pandemię to każdy ma prawo mieć własne zdanie na ten temat.
avatar
Rozar, ilu ludzi w trakcie sezonowej grypy, tak przeciętnie, leży pod respiratorami?
avatar
Tsmat - niestety ale nie rozumiem Twoich komentarzy. Proszę argumentami.
Adelo - dziękuję ale taka jest natura Emilii -pogodziłem się z tym a nawet polubiłem . Tak jak piszesz- są też komentarze jak najbardziej trafne . Pozdrawiam serdecznie .
Leo - tu przyznam jestem mile zaskoczony - soczysty argument krótko i merytorycznie.
Owszem taka jest charakterystyka tego wirusa. Bywały różne i nie mniej groźne a nawet bardziej . W 2003 roku była grypa jelitowa wraz ze swą charakterystyką która w szacunkach zabiła 200 tys ludzi . - ( tu mogłem pokręcić lata ) ale cos takiego było - musiałbym sprawdzić. Zapraszam też do ciekawej refleksji jak zmienił się krajobraz polityczny na publixo- Ja walę w PiS --a wcześniejsi zagorzali przeciwnicy go bronią. Co to się porobiło :-) Czekam na odpowiedź z refleksją ......
avatar
Konstytucja 3 maja była raczej uwsteczniająca - 2 maja minęła rocznica podpisania pierwszej polskiej konstytucji - tak zwanych artykułów henrykowskich, w skład których wchodziła też konstytucja Nihil Novi i zestaw przywilejów szlacheckich. Nic o nas bez nas - taka była jej myśl przewodnia. Tam nie było mowy o monarchii absolutnej, o tym, że katolicyzm jest religią dominującą, a konwersja na inne wyznania jest zakazana. Chyba nie ma się czym chwalić.
© 2010-2016 by Creative Media
×