Przejdź do komentarzyPrzecież te sku..
Tekst 92 z 100 ze zbioru: Prawda ponad wszystko
Autor
Gatunekpublicystyka i reportaż
Formawiersz / poemat
Data dodania2022-10-14
Poprawność językowa
- brak ocen -
Poziom literacki
- brak ocen -
Wyświetleń561

Ten temat odbiera mi jakąkolwiek chęć na rymowanie, a miał być wierszyk .

Jest tak bulwersujący,  jest tak przerażający !  A jednocześnie obnażający naszą bezsilność.

Pokazuje obojętność większości, co też zwiastuje rychły początek utraty wolności.

A chodzi o glośna sprawę - zeznała przedstawicielka Pfaizera na komisji UE -że szczepionki na covid  NIE  były badane pod kątem ochrony przed transmisją ! Czyli zaszczepiłeś się, ale nadal zarażałeś, – czyli ta propaganda była wielką jedną ściema i to o rozmiarach globalnych. Te ograniczenia w przelotach , szpitalach to wielki  PIC i nic więcej.

Wcześniej Poseł Grzegorz Braun ujawnił poprzez interwencję poselską że Polska nie badała w jakikolwiek sposób tychże szczepionek

– BO!

– Była zobligowana do zaakceptowania wyników badań korporacji farmaceutycznej!  To tak jakby zaufać diabłu!

Dodam, że G. Braunowi niedługo po tym odebrano w głosowaniu ( ogromną większością) immunitet poselski.

Przecież te skurw….y szczepili nasze dzieci.

Nie wiem czy drogi czytelniku rozumiesz, czy dociera do ciebie skala tego przekrętu a zarazem wielkiej niewyobrażalnej zbrodni!!!

Mówili, że to jest ważne i że pomoże – nie upewniając się czy w tych fiolkach nie jest umieszczona jakaś trucizna – np. oświęcimski fenol! Rozumiecie! Nasze państwo – rząd wierzył na słowo komercyjnej firmie!!!  Czy rozumiecie, w jakiej sytuacji znalazło się nasze społeczeństwo?

A czy potraficie wyobrazić, że pierwsze kłamstwo rodzi następne, – czyli niekończącą się spiralę łgarstwa. Wszelakie analizy, statystyki rządowe, statystyki szpitalne, informacje medialne są całkowicie niewiarygodne, i powinny na ile to możliwe zostać zweryfikowane.

To był dopiero przekręt,! O tak wielkiej skali, i tak wielkiego odhumanizowania, że nasze poczucie moralności, nawet nie przewiduje tak kosmicznych rozmiarów.


  Spis treści zbioru
Komentarze (11)
oceny: poprawność językowa / poziom literacki
avatar
Powoływanie się w temacie Covid na stanowisko osoby G. Brauna, jest równoznacznym do postawienia go w jednym szeregu z północnokoreańskim Kim Dzong Un`em, czy też białoruskim Łukaszenką ... i to mnie akurat nie dziwi.
avatar
Jaką to krętą ścieżką rozumowania drogi Dobromirze doszedłeś do takich wniosków - nie wiem !
avatar
Ścieżka znana większości czytelników - obaj, wymienieni przeze mnie osobnicy (a trzeci przez Ciebie), byli / są zatwardziałymi przeciwnikami uznania Covid za chorobę pandemiczną, a tym samym sposoby jej leczenia .. jasne?!!! Jednym słowem - apostołowie Ciemnogrodu ..
avatar
p. dobromir Nie mów za większością. Bo jesteś nikim. Jedynym tym, że możesz na tym portalu blokować. No!
avatar
Nie pamiętam by Braun negował chorobę - negował jej skalę oraz uznanie jako pandemię.
Ja leżałem w szpitalu na zapalenie płuc - covid i jestem przekonany bo widziałem na własne oczy że trudno nazwać tamtą sytuację pandemią. Widziałem też jak biorą na respirator - według mnie znacznie przedwcześnie.
avatar
- oto postać "bohatera", godnego .. pomników chwały:
~~
https://www.rp.pl/polityka/art37145711-grzegorz-braun-bez-immunitetu-sejm-zdecydowal
avatar
No właśnie oto przykład jak naruszane są wszelkie standardy . W szczegółach tkwi prawda !
A czego dotyczą owe zarzuty ?
Czy szanowny Dobromir miał chęć sprawdzić czy płynie z falą i łyka gówno medialne jak pieczywo ?
Warto przyjrzeć się uważniej!
A sprawa jest totalnym chamstwem sejmowym jakiego chyba nigdy nie było.
Dla przypomnienia - dziewięć zarzutów to sprawa nienoszenia maseczki - co jest oczywiste,- bo to był debilizm - i jest .
A dziesiąty zarzut : to podczas manifestacji policja zrobiła taki myk, że postawiła zapory betonowe by mogli przejść tylko piesi zaś samochód z nagłośnieniem a tak naprawdę dowodzeniem z główną rolą ostrzegania przed prowokacjami policyjnymi i powstrzymywaniem uczestników marszu przed gwałtownym reagowaniem miał być odcięty od manifestacji. Wówczas poseł wsiadł do busa i przejechał bokiem po całkowicie pustej ulicy, tymczasowo zamkniętej do ruchu przez co naruszył zasady ruchu - ale za to uchronił przed prowokacjami.
Jestem świadkiem wielu prowokacji policyjnych za PO i nic się nie zmieniło, oraz nic nie zostało rozliczone . PiS i PO to jedna podła siła - a szaraczki myślą że oni tak naprawdę się żrą.
Tak więc - czy G. Braun to mąż stanu czy pirat drogowy ? Proszę odpowiedzieć - o ile masz w sobie uczciwość .
avatar
Temat covidu w zasadzie usechł, znaczy dalej istnieje, ale ludzie mają go w dupie. Ofiarami były i są w zasadzie osoby obciążone innymi schorzeniami i z nadwagą. Z punktu widzenia systemu to powinna być ulga, choć z powodu paniki wynik finansowy covid jest ujemny. Chińscy specjaliści muszą się tutaj bardziej postarać, a antyszczepionkowcy wykazać logiczną bezzasadność ulegania presji zagranicznych koncernów farmaceutycznych.
avatar
W czasie ostatniej pandemii w Polsce /wg danych Ministerstwa Zdrowia/ zaszczepiono tymi niezbadanymi przez Kowalskiego szczepionkami

UWAGA

22 649 433 Polaków

W tym samym czasie /wg danych tego samego Ministerstwa Zdrowia/ na covid-19 o r a z choroby towarzyszące zmarło

UWAGA

68 506 chorych

PYTANIE:

na czym opiera swoje insynuacje Autor

?!

Gdyby te szczepionki, zamiast nas ratować, zabijały,

to w Polsce zabrakłoby miejsca na pochówki,

i zostałby nam tylko jeszcze Bałtyk
avatar
Jaka jest ta prawda ponad wszystko?!

(patrz całe to wołanie o pomstę do nieba)

I co o immunologii, mikrobiologii, farmaceutyce i innej profilaktyce zdrowotnej wie ktoś, kto jest odźwiernym, szafarzem, danserem i konferansjerem w jednej osobie?
avatar
My-stare grzyby jesteśmy dobrze zaimpregnowani na podobne gadki-szmatki.

NIESTETY

wszystkie te prawdy ponad wszystko czytają także pogubione nasze dzieci! Już co 4. uczeń szkoły podstawowej ma problemy psychiatryczne!

A L A R M

S O S

R A T U N K U
© 2010-2016 by Creative Media
×