Przejdź do komentarzyTen sam morderca zabił Leppera i doktora Hałata ?
Tekst 173 z 189 ze zbioru: Garb
Autor
Gatunekpublicystyka i reportaż
Formaproza
Data dodania2023-08-25
Poprawność językowa
Poziom literacki
Wyświetleń381

Bez korekty


Wystarczy przypomnieć i trochę pomyśleć a rodzą się mroczne pytania i jeszcze bardziej przerażające odpowiedzi.

Lecimy!

Przed śmiercią Andrzeja Leppera przez pewien czas oczerniano go na różne sposoby, w tym i oskarżono go o zgwałcenie prostytutki. Sam zarzut był śmieszny a oskarżony go wydrwił i prokuratura chyba dała spokój z tym nonsensem.

JEDNAK WIELE OSÓB UWIERZYŁO LUB ULEGŁO, BO ZACZELI SZCZEŻE GO NIENAWIDZIEĆ.


Dla podsumowania: znaleziono kobietę, która potwierdziła, że została zgwałcona, w mediach to rozdmuchano i wałkowano bez końca. …….Jednak media nie były jeszcze tak bardzo podległe, bo M. Lepper potrafił się obronić a nawet to wydrwić.

Oznacza to .. dla waszej świadomości, bo jeszcze zapewne nie wszyscy wiedzą, że była to świadoma akcja służb, że byli PEWNI PANOWIE , którzy zwerbowali tą kobietę , ZNIESŁAWIALI oraz nakazywali publiczne oczernianie itp.

Jakby ktoś nie wiedział to było w naszej Polsce i nie tylko to.

Kulminacją tego procesu było morderstwo przewodniczącego Samoobrony oraz jego trzech ważnych współpracowników, czego już media nie raczyły ogłosić.

Oczywiście ogłoszono samobójstwo……………………, nie wiem jak trzeba być naiwnym by w to uwierzyć i nie połączyć wszystkich tych śmierci ze sobą oraz wcześniejszego zniesławiania.


Sprawa doktora Zbigniewa Hałata byłego wiceministra zdrowia oraz najlepszego specjalisty w dziedzinie epidemiologii Polsce wydaje się bliźniacza.

Zbigniew Hałat podważał samą epidemię, szczepienia , noszenie maseczek itp. A do tego był doskonałym mówcą oraz genialnym naukowcem co widać było po jego dyscyplinie analitycznej oraz precyzyjności wypowiedzi . Tu polecam nagrania .

Oczywiście próbowano doktora zniesławiać ale nie było jak się przyczepić więc PEWNI PANOWIE … możliwe że ci sami od Leppera zaczęli badać jego prace naukowe i szukać haków .

Znaleziono artykuł gdzie doktor promował dziewictwo, w którym udowadniał w sposób naukowy jego zalety.  Nic w tym dziwnego bo nauka zapewne potwierdza te tezy ale był to już punkt by się przyczepić zważając na obecną nowoczesną mentalność

. Wyobraźcie teraz gabinet jak PEWNI PANOWIE  w nim robią burzę mózgów,- co by z tego można było zrobić – jakie to inwektywy najbardziej pasują. Tak właśnie a nie inaczej powstał ,,dziewicolog”.

https://www.wprost.pl/kraj/10698679/nie-zyje-dr-zbigniew-halat-ekspert-antyszczepionkowcow-i-dziewicolog.html

To nikt ze społeczeństwa tego nie wymyślił, nikt z nas nie szperał w archiwum, nie przeglądał tysięcy stron naukowego dorobku Zbigniewa Hałata – zrobili to PEWNI PANOWIE ze służb w sposób świadomy i fachowy. Zresztą nie pierwszy i zapewne nie ostatni raz i nie tylko w Rosji ale i w NASZEJ oświeconej Europie. – A może właśnie to norma.

Sam zarzut był śmieszny ale:

JEDNAK WIELE OSÓB UWIERZYŁO LUB ULEGŁO, BO ZACZELI SZCZEŻE GO NIENAWIDZIEĆ.

Następnym etapem był nagły i nieoczekiwany zgon. W tym wypadku jednak nikt nic nie mówił i nie ogłaszał. Zgon został podany z opóźnieniem a pogrzeb został utajniony. Nieznana jest przyczyna śmierci, rodzina nic nie powiedziała a władza nie podjęła dochodzenia.

A był to wróg numer jeden całego tego szaleństwa covidowego, i władzy – PiSowskiej , POowskiej i reszty uległego i podległego oraz podłego establishmentu w Polsce. (poza Konfederacją).

Ta cała otoczka tej śmierci- dla mnie jest wystarczająca by określić to jako zabójstwo. W przypadku naturalnej śmieci niewątpliwie mielibyśmy sprawę jawną i chętnie komentowaną .


Dla podsumowania: sposób wykańczania człowieka był podobny w obu przypadkach.

Więc czy ta sama komórka zrzeszonych bandytów do wynajęcia, wykonała działania przeciwko Andrzejowi Lepperowi oraz Zbigniewowi Hałatowi a potem ich zabijając?

A może to typowe i powszechne sposoby likwidowania niewygodnych ludzi w naszym świecie i nie ma, co obarczać dodatkową winą morderców Leppera, bo w tym czasie likwidowali kogoś właśnie NP. w Kansas.


A ty drogi czytelniku jakie masz zdanie o Tadeuszu Rydzyku  ? I jak myślisz,- to twoje PRYWATNE zdanie o nim i czy jest spowodowane twą logiką – A MOŻE  jednak propagandą ?


JEDNAK WIELE OSÓB UWIERZYŁO LUB ULEGŁO, BO ZACZELI SZCZEŻE GO NIENAWIDZIEĆ.


Polecam do przemyślenia i zresetowania swego archiwum w głowie oraz zweryfikowania zasadności wiary w informacje medialne. No i uzmysłów drogi czytelniku,- że jesteś do urobienia i nie masz w sobie ani siły ani wiedzy by oprzeć się w pełni manipulacji a najprawdopodobniej z urobieniem ciebie nie mają najmniejszego problemu.

No i pytanie – czy to pisanie coś zmieni – wszak najtrudniej jest przyznać że się myliło co oznacza że słowem lub myślą przyłączyłeś oplułeś/aś niewinnego czloweika  !?









  Spis treści zbioru
Komentarze (4)
oceny: poprawność językowa / poziom literacki
avatar
ja janko zabił portal.
śmierć, to śmierć.
avatar
W tym wypadku - to prawda. ..............
avatar
Dotyczy również komentarzy.
avatar
Uważam, że jeszcze prawda wyjdzie na jaw.
© 2010-2016 by Creative Media
×