Przejdź do komentarzyPortal Politico o prezydencie Polski
Tekst 91 z 131 ze zbioru: okolicznosciowe 2
Autor
Gatunekpublicystyka i reportaż
Formautwór dramatyczny
Data dodania2024-01-19
Poprawność językowa
- brak ocen -
Poziom literacki
- brak ocen -
Wyświetleń157

Wstydzić się, protestować, czy .. przyznać rację?

~~

Przedruk fragmentów z Portal Politico - adres poniżej


https://wiadomosci.wp.pl/parszywa-dwunastka-z-davos-duda-wyrozniony-6986342913219232a


~~

`Autokraci, głupcy i nudziarze: 12 złych chłopców ze Światowego Forum Ekonomicznego bawi się w Alpach Szwajcarskich` - pisze portal Politico, prezentując swoje zestawienie. 


`Porównując polskiego prezydenta Andrzeja Dudę z niektórymi osobami z tej listy, wydaje się, że nie dorównuje on poziomem. Nie jest dyktatorem rządzącym brutalnym petro-państwem, nie najechał żadnego sąsiada ani nawet nie dzierżył piły łańcuchowej na scenie` - pisze o głowie polskiego państwa Politico. 


`Ale Andrzej Duda jest człowiekiem dnia wczorajszego. Jako ostatni z nacjonalistycznej partii Prawo i Sprawiedliwość, która została zmieciona z urzędu w zeszłym roku, trzyma się kurczowo własnego znaczenia, robiąc wszystko, co w jego mocy, aby działać jako spoiler przeciwko rządowi Donalda Tuska, wykorzystując swoje uprawnienia weta i ukrywając skazanych ustawodawców. Wszystko po to, by powiedzieć: kiedy spotkasz prezydenta Dudę w Davos, nie zakładaj, że mówi w imieniu Polski` - podkreśla portal.



  Spis treści zbioru
Komentarze (0)
oceny: poprawność językowa / poziom literacki
brak komentarzy
© 2010-2016 by Creative Media
×