avatar
Registration date2019-11-18
Last visit2019-12-17
Comments0
Forum posts5
Texts added0
Published books
Zamknięci
Wydawnictwo CM, 2017
ISBN: 978-83-66022-46-1
Trójka przerażonych osób budzi się w opuszczonym bunkrze. Stopniowo zdają sobie sprawę z kuriozalnej prawdy, że nieobliczalny szaleniec zorganizował dla nich grę do złudzenia przypominającą Escape Room. Przetrwanie uwięzionym może zapewnić tylko prawidłowe rozwiązanie kolejnych zagadek podsuwanych przez oprawcę. Rozpoczyna się szaleńczy wyścig, w którym ceną pomyłki jest śmierć. Tymczasem policja kryminalna prowadzi śledztwo w sprawie zabójstw aktorek działających w branży porno. Prokurator Marian Suski, podążający po nitce pozostawionej przez mordercę, utwierdza się w przekonaniu, że docierając do kłębka, będzie musiał zmierzyć się z demonami własnej niechlubnej przeszłości. Co mają wspólnego osoby uwięzione w Escape Roomie z zabójstwami kobiet działających w erotycznej branży? Dlaczego, wraz z rozwojem śledztwa, cierpi coraz więcej osób z najbliższego otoczenia Mariana Suskiego? Odpowiedź na te pytania okaże się dla prokuratora i pracujących z nim policjantów dużo bardziej tragiczna, niż mogliby przypuszczać.
Lista sześciu
Wydawnictwo CM, 2018
ISBN: 978-83-65499-83-7
Stołeczni policjanci odnajdują ciało prezesa Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska. Choć poszlaki wskazują na samobójstwo, to fakty zdają się temu przeczyć.Wkrótce giną kolejne ważne osobistości świata polityki. Warszawska prokuratura jest bezradna w obliczu zagadkowych zgonów.W tym samym czasie do stolicy, w poszukiwaniu pracy i lepszej przyszłości, przyjeżdża Adam Zaręba. Spotyka dawnego kolegę z liceum, który odkrywa przed nim uroki warszawskiego życia. Mężczyźni zostają uwikłani w rozgrywki między warszawską prokuraturą, próbującą rozwikłać zagadkę dziwnych samobójstw, a bezwzględnym przestępcą Mateuszem Mańkowskim, który za wszelką cenę pragnie zatuszować ślady własnych zbrodni.Kto będzie musiał ponieść największą ofiarę, a kto wyjdzie z tej kabały obronną ręką ?
Między udręką miłości a rozkoszą nienawiści
Wydawnictwo CM, 2018
ISBN: 978-83-66022-22-5
Kortyńscy to, z pozoru, typowa bogata Warszawska rodzina. Jednak zgodnie z nieśmiertelną maksymą, że z rodziną najlepiej wychodzi się na zdjęciu, rzeczywistość nie jest tak różowa, jak mogłoby się wydawać. Czterdziestoletni Krzysztof romansuje z Jagną Filiańską, piękną asystentką, którą zatrudnił niedawno w swojej firmie budowlanej. Lucyna nie pozostaje mężowi dłużna i zdradza go z przystojnym Waldemarem Komarem. Po tragicznym zajściu, w wyniku którego córka Kortyńskich Wiktora próbuje odebrać sobie życie, małżonkowie postanawiają się rozwieść.Policja kryminalna odnajduje ciało Jagny Filiańskiej, kochanki Krzysztofa Kortyńskiego. Prokuratura rozpoczyna śledztwo, wnikając coraz głębiej w skomplikowaną sytuację rodziny. Tajemnice przeszłości, nie dadzą o sobie zapomnieć, doprowadzając do wielu nieoczekiwanych rozwiązań, aż do zaskakującego finału, którego nie wymyśliłby nawet najlepszy scenarzysta filmowy.
© 2010-2016 by Creative Media