avatar
Registration date2010-09-01
Last visit2010-10-25
Comments0
Forum posts0
Texts added2
Published books
Irlandzkie opowieści
My Book, 2004
ISBN: 83-89770-01-6
Irlandzkie opowieści to dwa opowiadania i jeden szkic literacki. Łączy je luźno temat Irlandii. Szkic opisuje historię poszukiwania idealnej miłości. Pierwsze opowiadanie to apokaliptyczna opowieść o tragedii, bólu, śmierci, ale także nadziei i walce. Ostatnie opowiadanie dotyka problemu Irlandii Północnej – a także każdej innej formy „walki” z niewinnymi cywilami.
Bumerangi i biedronki
My Book, 2005
ISBN: 83-89770-14-8
Świat dotknął kataklizm, który sprawił, że wielu ludzi zmuszonych było zacząć żyć na ulicach, walcząc każdego dnia o przetrwanie. Ona - do tej pory samotnie tocząca tę walkę, oraz ich dwóch - braci, z czego jeden całkowicie zależny od drugiego. Ta zdumiewająca trójka, wbrew zasadom panującym w tym okrutnym świecie, rozpoczyna swą wędrówkę przez życie razem: Rosjanka, szukająca szczęścia w bliżej nieokreślonym raju, Chińczyk, który zdołał zachować resztki przyzwoitości w podłym świecie i jego opóźniony w rozwoju młodszy brat, będący prawdopodobnie najszczęściwszą osobą z całej trójki.    Przyjaźń można znaleźć nawet wtedy, gdy się wydaje, że na świecie nie zostało już nic dobrego, a jedynie szturmowcy biegają po ulicach, uzbrojeni po zęby.
Chinese Hunting
My Book, 2004
ISBN: 83-89770-00-8
Texts in Publixo.com
Volume: Opowiadania (volume of short stories)
TitleGenreDate addedRating
Doskonały przeciwnik adventure2010-09-01
Volume: My novels (miscellaneous)
TitleGenreDate addedRating
Chinese Hunting (fragment of book) adventure2010-10-25
- no ratings -
© 2010-2016 by Creative Media