Go to commentsBARANIE BOBKI
Text 86 of 236 from volume: Sami swoi
Author
Genrehumor / grotesque
Formepigram / limerick
Date added2014-03-19
Linguistic correctness
Text quality
Views3423

BARANIE BOBKI


kapie nawozem wątłego natchnienia

na klawiatury drobne uzębienie

myszka ze wstrętem przełyka posiłek

twórca już dawno stracił powonienie


jakże uzdrowić płodnego poetę

przed oksydacją uratować sprzęty

pewnie się żachnie roztropny czytelnik

na niedorzeczność i na sentymenty


nigdy za wiele zdrowej wrażliwości

milsze futerko niż szczecina szczotki

łatwiej rozpoznać w zaroślach bagienko

cielęce placki i baranie bobki


  Contents of volume
Comments (10)
ratings: linguistic correctness / text quality
avatar
Moja merytoryczna odpowiedź na blokadę komentarzy.
Drogi janko, "prawdziwa...się nie boi"
avatar
Nie tędy droga, marcinie. Złość poezji szkodzi.
avatar
Panie Marcinie, już przynajmniej od roku prosiłem, a może nawet błagałem, by pan wreszcie dał mi spokój, a ja z wielką rozkoszą o panu zapomnę. Moje prośby nie skutkowały. Mam nadzieję, że wreszcie moje oczekiwania się ziszczą, za co będę panu niezmiernie wdzięczny. Wobec niereagowania na moje sugestie byłem po prostu zobligowany pana zablokować, co uczyniłem z niekłamaną satysfakcją. W rewanżu oczekuję, ze pan zrobi to samo, za co z góry serdecznie dziękuję.
avatar
Droga lilly, szanuję swoje zdrowie, toteż takie uczucia nie znajdują się w moim repertuarze :)

Owo coś, należy do rodzaju ironicznej satyry obserwatora.


Panie Janko, otaczanie się tylko wielbicielami nie jest dla mnie satysfakcjonujące, toteż nie zamierzam nikogo blokować. Ne zamierzam także, rezygnować z wolności słowa w satyrycznej oprawie.
Proszę mi wierzyć. Nie mam żadnych negatywnych uczuć w stosunku do osoby janko, co nie oznacza że mam pozostać bezkrytycznym czytaczem.

Serdeczności
avatar
Przyznam szczerze, że niewiele zrozumiałem z tego zapisu. Jeżeli pan już musi pisać, a wolałbym, żeby nie, to proszę napisać tak, by każdy przeciętny czytacz, a za takiego się uważam, zrozumiał, co pan chciał napisać.
avatar
Proszę o konkrety, chętnie odpowiem (zrozumiale).
avatar
Domniemany podmiot liryczny odstawiwszy do kąta albo za szafę przeczytałam li tylko same strofy ;) Roześmiana zresztą od ucha do ucha ;) jak przystało przy lekturze "rasowej satyry".

Serdeczności, Martinie :-) I jak się miewa "Złota Rybka" [niegdyś Twoja i "wrzosa", teraz zaś wyłącznie Twoja]?
avatar
Wielkie dzięki, że nawet nocą zaglądasz do mojej poezji i nie stronisz od komentarzy :)

Przyznam się szczerze, że od dawna nie odwiedzałem Złotej Rybki. Mam nadzieję, że robią to inni, toteż nie jest osamotniona.

Wykluczenie wrzos10 z portalu to duża strata. Kontrowersje urozmaicają i dodają temperamentu.

Serdeczności
avatar
Nasze wiersze
Pierwsze -
Te baranie bobki -
Obrażają Słowo
Oraz wielkość Przodkiń :(
avatar
Motto programowe:

Trzeba nie być słodkim,
Wiersze pisać sercem.
Pozostawiasz kozie bobki,
Jeśli-ś nie w rozterce.
© 2010-2016 by Creative Media