Go to commentsSpojrzenie
Text 4 of 16 from volume: Erotyki
Author
Genrepoetry
Formpoem / poetic tale
Date added2014-12-28
Linguistic correctness
Text quality
Views3190

Uwiodłaś mnie spojrzeniem.

Jesteś tylko materią,

czy też ducha tchnieniem?

Nie wiem. Wciąż nie wiem.

  Contents of volume
Comments (16)
ratings: linguistic correctness / text quality
avatar
Świetna miniaturka, Hardy :)

I rzeczywiście dla peela trudne pytanie egzystencjalne. Jeśli uwiodła go tylko materia, to dla niego nic więcej nie znaczy; jest tylko obiektem seksualnym, drogą do przekazania genów. Może gdyby potrafił kochać (a zakochać się jedynie w materii, to jakiś nonsens), to nie miałby takich dylematów? :)
avatar
Hardy... ty już więcej nie pij, bo zaczynasz filozofować, a to u ciebie nie za częste!
avatar
Optymisto, spójrz, w jakim zbiorze umieściłem... i popuść wodze wyobraźni. Znajdziesz "to", co już (częściowo, częściowo) odnalazła Piórko.
avatar
Całkowicie zgadzam się z Optymistą. Trzymaj się satyry :)
avatar
Zgadzacie się z sobą? A cóż mi do tego? Szczęściem mam własny drogowskaz, a on wskazuje mi różne drogi :)
avatar
Masz rację! Jestem przekonany, że stać Cię na więcej. Cieszy mnie każda plamka na wybielonym Publixo :)
avatar
Luciusannaeusmartinie, a mógłbyś bardziej rozwinąć swoją myśl, bardzo proszę? Może Hardy zrozumiał, co masz na myśli, ale ja nie wiem, o co chodzi z tą "plamką na wybielonym PubliXo" i jeszcze w kontekście wierszyka Hardego? :)
avatar
Odpowiedzi luiciusa nie będzie, spodziewałam się tego :)

Ale w tej miniaturze jest chyba ukryta zagadka, bo racjonalnie inaczej, według mnie, nie można odbierać tego tekstu ;-)
Napiszę tylko jedno słowo - Pigmalion :D :D :D

Pzdr. ;-)
avatar
Miałem na myśli więcej klasycznej (rymowanej) poezji.
avatar
A, to o to Ci chodzi :)

Jestem ZA i podnoszę obie ręce za klasyczną (rymowaną) poezją. Dziękuje za odpowiedź :)
avatar
Dobra miniaturka:)
avatar
Poetyckie wyznania i dylematy mężczyzny w lekkośrednim wieku.
avatar
Fantastyczne:)Strasznie mi się podoba.Takie uwodzenie nieczęsto się zdarza,musiałeś je przeżyć Hardy?
avatar
Miło mi, że się podoba.
Anettulo, czasem mowa jest tylko srebrem, a milczenie aż złotem ;)
avatar
potem uwiedzie gestem
pokusę znajdziesz w słowie
już zakochany jestem
zwyczajnie wtedy powiesz:)

Bardzo fajne:)
avatar
Zakocham się wtedy po uszy.
Czy to dobrze, czy źle wróży? ;)
© 2010-2016 by Creative Media