Go to commentsniezaspokojenie
Text 2 of 51 from volume: poważne historie
Author
Genrenonfiction
Formprose
Date added2015-01-27
Linguistic correctness
Text quality
Views2459

NIEZASPOKOJENIE

Oh, jakież to straszliwie frustrujące uczucie, to seksualne niezaspokojenie! Władimir przetestował już wszystko  - chyba. Żona i dwie kochanki? Było. Prawdziwie męska przyjaźń z Chińczykami, kiedy to oni są z tyłu? Od Syberii? Było. Milanie się z tygrysem, koniem, psem, dziećmi w konkursie judo, a nawet żurawiami – było. Co jeszcze można zrobić? Prawdziwy mężczyzna aby doznać spełnienia i zaspokojenia powinien spotkać dominę.  I Władimir jej poszukał, wysłał swoje feromony oznajmujące, że czegoś takiego od losu oczekuje w świat. I co? I nic.

Co oczywiste w swoim najbliższym otoczeniu wszyscy już dawno byli przez Władimira zdominowani i nikt tak naprawdę nie potrafił dać mu klapsa na serio. Ani przypalić mu jajek świeczką. Czas było ruszyć w świat.

Ale Makrela sama tego oczekiwała od Władimira – żeby zlał ją kablem od żelazka a potem posiadł. Wiktor, który dotąd sam lizał poślad Władimira, nie potrafił odnaleźć w sobie dość prawdziwości do odegrania tej roli. Ten francuski Franciszek regulujący sprawy między jedną kochanką a drugą – on idzie na ilość- nie ma głowy do takich rzeczy. A Donald akurat dominuje Jarosława i libido ma dość słabe, by dominować dwóch naraz i ledwo radzi sobie z jednym. A James dominuje całe stado facetów w spódniczkach, którzy chcą się wyrwać spod jego dominacji. W okolicy po prostu nie ma nikogo, kto chciałby przyłożyć Wł;adimirowi z liścia i kazał mu ściągnąć majciochy, a potem to już... Aleksander/ Ołeksandr z okolicy już zamknął warsztat i nie interesuje się takimi sprawami, tym bardziej, że dzięki temu Władimir nie nastaje na uprawianie z nim prawdziwie męskiej przyjaźni..

Władimir patrzył też  - satelitarnie  - aż za ocean. Ale karmiony brokułami żony, która i tak go porzuca, śniady Barak nawet pierwszego prezydenckiego myszoskoczka nie potrafi zdominować i rzuca mu liść sałaty po pierwszym frygnięciu tylnymi kończynami. Nic z tego..

A ci, co się zgłosili, nie byli dla Władimira atrakcyjni. Było ich wielu, i tych chcących,  i tych których on pragnął posiąść.

Władimir nie patrzy w stronę Erdogana, bo ten nie jest z tych co dominują – Erdogan to raczej za uchy i do papuchy, a potem do komóry, do następnego razu. A Władimir chciałby sobie poobracać się w towarzystwie, a nie skończyć jako Pokrak w piwnicy.

Co prawda Halina z Wysokiego Mazowieckiego ( czarny pas w podlaskim ujarzmianiu mokrą ścierą) jest gotowa podjąć się zaspokojenia Władimira, ale nie wiedzieć czemu ani polskie MSZ, ani ta brzydka komisarz z UE na razie nie zdecydowali się na wykorzystanie jej propozycji i przedstawienie jej Władimirowi.



  Contents of volume
Comments (6)
ratings: linguistic correctness / text quality
avatar
popełniłem ten tekst chyba z pół roku temu, ale poza tym, że Donald poszedł w gastarbajtery, to niewiele się zmieniło
avatar
Niewiele się zmieniło.
Może Władymir poszuka tam, gdzie Chińczycy szukają. Oni mają "czuja", ćwiczyli go od kilku tysięcy lat. Znaczy tam, gdzie wszystkiego jest dużo i gorącość rozbiera.
Chyba, że lubi dominantę zimną. To może poszukać na Nowej Ziemi. Jakieś promienne promieniowanie jeszcze chyba tam pozostało...
avatar
Powiem Ci branimir, że dopiero teraz, czyli z dużym opóźnieniem, odkryłem ten Twój specyficzny talent wynajdywania, tak zwanych smaczków.
avatar
Wychowany bez żadnej uzdy na bezkresach Władimir

(patrz tekst i wszystkie nagłówki)

NIE ZNA /bo nie może znać/ żadnych granic.

Takich /zmierzających przed siebie po trupach/ ludzi poskramia jedynie kula

w pusty /jak dzwon bez serca/ łeb
avatar
Tekst p r o r o c z y

(vide data publikacji)
avatar
Czym kończy się niezaspokojenie takiego smoka??

(patrz tytuły)

Wystarczy j e d e n zadaniowy szewczyk Dratewka, by się taki w końcu zaspokoił.

Na amen
© 2010-2016 by Creative Media