Go to commentsOna
Text 8 of 73 from volume: Lżejsze i przyjemne
Author
Genrepoetry
Formpoem / poetic tale
Date added2015-03-09
Linguistic correctness
- no ratings -
Text quality
- no ratings -
Views2835

Ona


W pew­nym poczu­ciu bra­ku

Ogólne­go cy­niz­mu i aro­gan­cji do sma­ku 

Widzę wyb­rzeże ska­lis­te z wil­la­mi 

Gdzie w spo­koju pi­jam kawę  

Z in­ny­mi me­lan­cho­lika­mi 


A przy mnie jest ja­kaś ona  

Co ro­zumie i jest świado­ma  

Też pisze i jest szcze­ra  

I ra­zem sie­dzi­my w spo­koju  

A wiatr znad morza nas poezją owiewa 


Cieka­we czy jest gdzieś - ta­ka ona ? 


Mam prag­nienie być z taką 

W ma­lym ho­telu z dob­rym wi­dokiem 

I dobrą kawą




Poniższy tekst Piórka wskazuje modelowo jak można być zmanipulowanym w sposób nie pozwalający na uczciwą analizę lub jakąkolwiek refleksję nie mówiąc o polemice. Pewnego dnia zapewne się obudzi. Następny tekst poświęcę takim jak on.


  Contents of volume
Comments (9)
ratings: linguistic correctness / text quality
avatar
Najsmutniejsza to ta POGARDA. Obojętnie jaka oraz do kogo :( W każdym razie - POGARDA.
Nie daję ocen. W przypadku polemik, nigdy nie oceniam. Szczególnie, kiedy klasyfikacja jest nierozdzielna.
avatar
A jak wiersz.
avatar
Nad wierszem / wierszami warto czas jakiś popracować :-))) Pośpiech zawsze bywa złym doradcą. Podobnie jak owa, w chlewiku mieszkająca [par.: fraszkokomentarze o świnkach] "POGARDA", wielce zasłużonej dla PubliXo, poetki ;-))))
avatar
No tak ,,pogarda" . Waham się między próbą dyskusji by potem odpuszczać ją a w końcu by wyzwać od debili.
Wydaje się że człowiek ma obowiązek pewnej rzetelności w rozumowaniu , używanie argumentów i uleganie nim.
Jak ktoś tego nie stosuje to kim on jest ? Na pewno nie jest partnerem do dyskusji. Przyznać muszę że mam feudalny stosunek do obiboków umysłowych.
A wiersz - pisany był krotko zapewne 3 minuty - jednak jest uroczy więc go nie poprawiam bo możne stracić urok.
avatar
Czy wiersz "uroczy"? Tę ocenę pozostawiłabym czytelnikom ;) Jeśli wszak, w odczuciu Autora,rzeczywiście jest on uroczy, to może go [wiersz] jednak zachować wśród papierów prywatnych? ;-)))))
A nuż czytelnicy zechcą mieć "zdanie odrębne"?
avatar
Owszem liczę się z tym . A nuż ktoś poprawić trafnie zechce będę wdzięczny. Na innym portalu wiersz zebrał sporo pozytywnych opinii.
avatar
Jak znaczna część Twoich tekstów, tak i ten, ogólnie biorąc, podoba mi się, jeśli chodzi o treść, nad formą zaś proponowałbym jeszcze popracować.
avatar
Medicus - nie pisz tak że jesteś paskudna . Na pewno nie odbieram Cię tak. Lubię się spierać, dyskutować i bardzo cenię czyjeś niezależne zdanie .

Wady wiersza widzę.
Ale bez przesady -
są tu wiersze cenione
choć gorzej złożone.
avatar
Nie wskażę bo nie przystoi - ocena wiersza jest dość subiektywna. Więc mogę jedynie pozytywnie oceniać lub wcale. Choć czasami wytykam to i owo. Na innym portalu wiersz ,,Ona" odebrany został z uznaniem i to sporym. Ja zaś wpakowałem się chyba ze dwa razy na krytyce dobrych wierszy.
Dodać chcę że np. ,,manifest mohera" ma na innym portalu ma ponad 1000 wejść a nawet musiałem go bisować -= śpiewając . Więc medicusie ocena poezji to jak ocena nastroju po przeczytaniu wiersza. Pozdrawiam
© 2010-2016 by Creative Media