Go to commentsAutorytet wasz
Text 36 of 240 from volume: Znak czasu
Author
Genrepoetry
Formblank verse
Date added2015-04-29
Linguistic correctness
Text quality
Views2714

Dla waszej wiedzy

Dla waszego poznania

Za  waszą  pogardę

Bez prawdy uznania


Za waszą głupotę

I za wstyd ignoranci

Za małpowanie

Tego co spiker wam gada


Za niechęć do myślenia

Za kpinę i śmiech głupiego

Zrobili wam autorytet !

-Bartoszewskiego


https://www.facebook.com/269462189904991/videos/402344899950052/

  Contents of volume
Comments (6)
ratings: linguistic correctness / text quality
avatar
za odwagę i temperament i chęć życia po swojemu
avatar
Dziękuję za uznanie choć w tych względach. Wolałbym jednak za szkiełko i oko .
avatar
Za Bartymeuszem :-)))

A wy, strzelający zza węgła, w większości - przypuszczalnie "za(d)ufani recenzenci" - powinniście się wstydzić tego pstrzenia podobnego chorym na dyzenterię, muchom, jakkolwiek - :((( - z tego, co wiem, wstydzą się wyłącznie ludzie honoru!

Nie podoba się komentarz, nie podoba wcześniej wiersz, dlaczego nie wystąpicie jawnie wy pseudo "guru`s"?

Rozar nie jest przecież befaną, nikogo nie przyblokował, no więc, gdzie ta wasza głośna dezaprobata typu: "oskurantyzm, rasizm, ksenofobia, jad nienawiści, kłamstwo, trollo-hejterowanie, nietolerancja, frustracja, wstecznictwo, dewocja, cynizm, fałsz, upadłość, głupota, chamstwo, beczelność,żenada, kultura etc. etc. etc.", obracana w ciasnej pralnicy nowomowy cała ta wasza, dot. jedynie słusznych poglądów,"elokwencja"?

Serdecznie Rozarze, choć nie bezkrytycznie. Do skorygowania wers proszę podesłać :)))
avatar
Tu gdzie mieszkam od dziesięciu lat, Panie Rozar proszę mi wierzyć, Pańska ojczyźniana troska byłaby bardzo wysoko wartościowana.Proszę nie traktować tej wypowiedzi jako zachęty do emigracji, broń Panie Boże. Obserwuję z jakim bezwzględnym uporem nie chce Pan płynąć, jak śnięta ryba w głównym nurcie ścieku. Choć w wielu kwestiach widać świeżość i impulsywność to podziwiam jednak Pańską odwagę, której myślałem już nie znaleźć w ludziach w kraju. Trochę mnie Pan jednak zasmucił Panie Rozar, miałem się tak wytrawnie wygodnie,mogłem nie myśleć w ogóle lub myśleć z modą, byłem takim sobie typowym "bydłem" upozorowanym do majestatu, a teraz będę musiał podnieść się ze swego barłogu. Podnieść się i to samodzielnie. Aleś mi Pan kłopotu narobił, Panie Rozar!
avatar
Befano - cichną szyderstwa jako relikt minionej epoki ;-)
avatar
Bartymeusz - to dobrze choć niezbyt komfortowo.
© 2010-2016 by Creative Media