Go to commentsWyborca optymista
Text 124 of 255 from volume: Limeryki dolnośląskie - ciąg dalszy
Author
Genrehumor / grotesque
Formepigram / limerick
Date added2015-05-16
Linguistic correctness
Text quality
Views4185

Wyborca optymista


Starszy pan ze Śląskiej Środy

twierdzi, że znajdzie powody,

by uwierzyć w cuda,

gdy prezydent Duda

przywróci mu dawne wzwody.

  Contents of volume
Comments (12)
ratings: linguistic correctness / text quality
avatar
Miałeś pón może siebie na myśli?
avatar
Akurat na myśli miałem Pytka.
avatar
Szanowni Państwo! Wnoszę o rozpatrzenie, czy zgodnie z regulaminem nie zostało naruszone dobro mojej osoby w poniższym komentarzu, w którym autor utworu zdradza swe jednoznaczne inspiracje dyskredytujące mnie i godzące w moje dobre imię.
avatar
Ja nie wnoszę, ale proszę o zastanowienie się, czy przypadkiem nie mamy tutaj do czynienia z klasyczną logiką Kalego.
avatar
tak zawsze jest z nożycami gdy zostawi je się samopas:))), z pozdrowieniami Janku,nawiasem mówiąc mamy obecnie czas cudów :)
avatar
Zaraz, jak jest w tym powiedzeniu: "Łapaj złodzieja..."? Jak to było dalej?

Na wywody
będą wzwody,
byle zwody
pierwszej wody ;)
avatar
Mck48 i Hardy, bardzo dziękuję Wam za komentarze. Nie ukrywałem i nie ukrywam, że pisząc ten limeryk, miałem na uwadze rozreklamowane hasło wyborcze "Andrzej Duda zrobi cuda". Mck48, masz rację, nożyce same się odezwały, mimo że ich nie dotykałem. Natomiast nie naruszyłem dobra osobistego niczyjej osoby. Jeżeli już bym zamierzał naruszyć, to dobro konkretnego człowieka, a nie jego osoby. Nieustannie bowiem podkreślam, że każdy człowiek jest jednością jego ciała i duszy, czyli jego osobowości. Nie ma bowiem pana X i osoby pana X. To logiczny absurd. Chyba że ktoś ma ewentualne rozdwojenie jaźni.
avatar
Czy Duda uczyni cuda - pożyjemy, zobaczymy.
Tymczasem na wzwody proponuję lody.
avatar
Bardzo dziękuję za komentarze, a szczególnie za niewystawianie ocen. Pozwoliło mi to korygować treść limeryku, który po niedzielnej debacie prezydenckiej przyjął już ostateczny kształt.
avatar
A ja właśnie oceniłam i to najwyższymi ocenami, bo limeryk świetny!


Pozdrawiam optymistycznie z nadzieją, że nie cuda zwyciężą, a racjonalizm! :)
avatar
Limeryk świetny, dlatego też go ocenię:)
avatar
Optymista wyborca kapkę chyba jednak przepakował z tymi ichnimi na górze możliwościami
© 2010-2016 by Creative Media