Go to commentsryzyko
Text 6 of 17 from volume: uśmiechnij się
Author
Genrehumor / grotesque
Formepigram / limerick
Date added2015-08-12
Linguistic correctness
Text quality
Views2385

dziadeczku kochany łyknijcie pastylkę

mam dzisiaj ochotę pofiglować chwilkę

dziarsko zażył viagrę podniecił się wielce

stanął mu interes zaraz potem serce

tabletka pomogła zawiodła technika

stanęła bateria i od rozrusznika


  Contents of volume
Comments (15)
ratings: linguistic correctness / text quality
avatar
zaliczam to raczej do czarnego humoru :)
avatar
Raczej tak:) Pozdrawiam i dziękuję :)
avatar
Opowiadała mi Przyjaciółka jak to chrzestny ojciec jej krewnego - z zawodu weterynarz - zamierzał udać się na (rozbieraną) randkę.
Adonis miał około osiemdziesiątki, więc zażył Viagrę.
Kiedy wsiadł do taksówki, kierowca widząc, iż z jego pasażerem dzieje się coś niedobrego, to zamiast pod wskazany adres zawiózł go na ostry dyżur.
Niestety, starszy pan wykorkował, lekarze natomiast powiadomili jego bardzo już dorosłego syna z jakiego powodu... ;)

Nic, samo życie :)))
avatar
To prawda befano, z życia wzięte :) Pozdrawiam serdecznie:)
avatar
Świetna fraszka, tylko trochę przeraża mnie, że ulegasz modzie i nie stosujesz wielkich liter i znaków interpunkcyjnych. Ale nic mi do tego, to Twój wybór.
avatar
Przepraszam, myślałem, że oceniam tekst Hardego.
avatar
Atram - nie wiedząc o sobie, opublikowaliśmy dzisiaj swoje fraszki z przymrużeniem oka :)
Świetna Twa fraszka na okres urlopowy i... przestrzegająca ;)

PS. Janko - na razie nie będę Ciebie przerażał. Chyba pozostanę wierny tradycyjnemu zapisowi. Nie we wszystkim muszę być "mocno postępowy" ;)
avatar
Ech życie, życie!
avatar
Nie pomoże nawet wiagra,
jeśli dziadek nie ma farta :)
avatar
Na co mu wiagra,
gdy w tle śmierć nagła?
avatar
Chyba jestem staroświecki - bo uznaję taki tekst na forum jako niestosowny w wykonaniu kobiety.
Dyskretnie - jak najbardziej dobry.
avatar
To klasyczny przykład, jak zbyt wysokie temperatury otumaniają ludzi!
avatar
Bardzo na tak. Już Ci pisałam, że masz niesamowite poczucie humoru, z dodatkiem dobrego smaku i odrobiną bezpruderyjności. Super kombinacja :)
avatar
Rozarze, szanuję Twoje poglądy, niemniej jednak nie uważam aby w tej humoresce było coś niestosownego...kobiecie.
Pięknie dziękuję za poczytanie i uśmiech.
avatar
Jeśli dziadeczek ma ptaszka i rozumek ptaszka, to żadna pastylka niczego już nie wskrzesi
© 2010-2016 by Creative Media