Go to commentsDon Vivaldi i ja (w lustrze)
Text 18 of 62 from volume: Kobieta
Author
Genrepoetry
Formpoem / poetic tale
Date added2015-10-01
Linguistic correctness
Text quality
Views3032

Jesienniejemy - 


Jesienniejemy - reverendissimo 

Maestro w samym lata 

preludium gdy agrest 

zielenieje i pięknieją jagody 



Czy muzyka też jesiennieje?


** 


Partytury nie więdną ani 

nie rozpadają się na żadne  

wiatropylne słowa - odpowiadasz - 

brząkadłami z Ospedale della Pieta

to twoje wiersze wietrzeją humusem 


  Contents of volume
Comments (6)
ratings: linguistic correctness / text quality
avatar
Czy muzyka jesiennieje ?
Pytanie na czasie .
Dla mnie muzyka jest jesienią - czasami tylko ma nastroje letnie, wiosenne i zimowe - ale tylko czasami.
Befano wierszami inspirujesz i tworzysz nastrój .
avatar
1. Aje :))) Może przyjadę? Kto wie? Kto wie?

W Łacucie mam Przyjaciółkę, niegdyś tu bardzo aktywną MojąWyspę - super Poetkę, która zamilkła, przy okazji zabierając wiersze.

Jeśli przyślesz mi na priv swój adres, to ofiaruję moje muzyczne wiersze, niegdyś autoterapię :)

Teraz już nie opisuję muzyki, a szkoda ;) Wybieram ciszę :)

Serdecznie :)))

2. Rozarze - dziękuję :)))
avatar
Tak befano, preludium lata jest jednocześnie i wstępem do naszego i świata jesiennienia:)
Zgadzam się z Rozarem iz muzyka jest jesienią. Ma tyle odcieni i smaków jak żadna inna pora roku. Zimą śni o wiośnie, wiosną szykuje się do lata a latem marzy by juz na powrót być sobą :)
Pięknie smakujesz jesień, w jej subtelnościach tkwi moc:)
avatar
a kto od tego (jesiennienia) jest wolny :) a jeśli nawet taki (wolny) jest, to mu się tylko wydaje, że jest :)
avatar
U B. widać ciężar ziemi i trud życia, piszę w skrócie, lecz mam przeczucie: poezja ją niebawem wzniesie, wysoko. Gratuluję!
avatar
Ostatnio humus robi moja córka,a ja wcześniej mielę sezam na pastę tahini do tego humusu.Wiersz bravissimo,jak zwykle,bylebym tylko nie zrobiła się zazdrośnicą.
© 2010-2016 by Creative Media