Go to commentsPo Smoleńsku
Text 57 of 240 from volume: Znak czasu
Author
Genrepoetry
Formpoem / poetic tale
Date added2015-10-04
Linguistic correctness
Text quality
Views2762

Interrogo num humana sunt

( pytam czy jesteś człowiekiem)



Kimże jest człowiek

Co praw­dy nie szu­ka

Kimże jest człowiek

Co spra­wied­li­wości nie do­maga

Kimże jest ten człowiek

Co do swych bra­ci za­bitych

Ple­cami od­wra­ca






Wstawiam ponownie - dla tutejszych mądrali by  zresetowali   wiedzę o człowieczeństwie .



  Contents of volume
Comments (7)
ratings: linguistic correctness / text quality
avatar
Już nawet nie grochem o ścianę ;) Bo jeśli napęczniały, to gotów się przykleić ;) Groch oczywiście, nie wiersz :-)

:)))
avatar
Jak to kim? Jest Wackiem z gumką na szyi blokującą normalne czucie i widzenie świata oraz ludzi , po prostu.
avatar
Bartymeuszu, odsyłam na Forum, do "Offtopu", gdzie umowny "Wacek" przekonuje z siłą argumentu oraz wodospadu, iż tym "Wackiem" nie jest!

Nie jest, to prawda, jednak trudno komuś cenzurować skojarzenia, które mogą być takie, nie inne.

Niczym cała seria przysłów jak np.:

"Rżnij Walenty, Bóg się rodzi",

"Do jasnej [ciasnej] Anielki!" [przez to idiotyczne przysłowie przez wiele lat nie znosiłam swojego imienia, mimo iż "Andżeliką" również wolałabym się nie nazywać. Wobec tego chętniej posługiwałam się innym, z kilku moich chrzestnych, a mianowicie "Anną"],

"Dobra Agnieszka, kto z nią nie mieszka",

"O d***e Maryni" itp.

W takim razie, co? Wszelkie Walki, Anielki, Agnieszki, Marynie surowo wzbraniają i obligatoryjnie zakazują? Oczywiście używania z ich imieniem, porzekadeł...

Niestety, ów umowny "Wacek" rzekomą mocą przyklejonego mu "autorytetu" jednych klepie, drugich bije i kopie; jednych chwali, z innych szydzi; jeszcze innych - niszczy. Jak nie sam, to dzięki (nie zawsze) jemu podobnym poplecznikom. Zaanektował sobie zwyczajnie Portal, i się go trzyma ;)

Kiedyś durnowata "wrzos10" także uległa temu "czarowi" aż do chwili, kiedy z limeryczności odżegnującego się od "Wacka" użytkownika wyczytała bijącą w oczy pogardę. I to akurat nie wobec politycznych oponentów, lecz w stosunku do ciężko chorych kobiet [par.: "Kuracjuszka z Wisły"].

Od tego czasu zaczęła się wojna, która z większym bądź mniejszym nasileniem trwa do obecnej chwili, mimo że Befana starała się zachowywać ugodowo.

Bardzo serdecznie :)))
avatar
Jan Paweł II (Karol Wojtyła)

" By­wa nieraz, że sta­jemy w ob­liczu prawd, dla których bra­kuje słów " - Ale to nie może być przeszkodą... Pozdrawiam :)
avatar
Bartymeuszu ,Befano - mamy do czynienia z wieloma osobami które nie chcą rozmowy na argumenty ,, Ten groch o ścianę "
Więc czy jest sprawdzona metoda lub choć trochę skuteczna by zmusić do uczciwej analizy ,, leminga" ?
Bo ja stykam się z przypadkami podobnymi do zmanipulowania przez sektę . Dosłownie ludzie są zamroczeni i nie ma dyskusji. A leczenie trwa latami.

Atram -Tak zgadzam się prawda może być tak trudna że staje się nieakceptowalna . Ale tylko ona jest istotna . Ważne by do niej zmierzać .
avatar
Poczytaj Rozarze na Forum "ściemę" b_d_c, słodko nazwaną przez (pod)pułkownika LWP w stanie spoczynku niejaką "toto" [par.: Offtop].

Dziennikarski kawał b_d_c znajduje się w dziale "O PubliXo.com." warto doń sięgnąć, o czym z niekłamanym zachwytem informuje b_d_c teraz "toto" :-D :-D :-D

Bardzo serdecznie :-)))

P.S. Tu trzeba przyznać, iż tow.(pod)pułkownik LWP w stanie spoczynku ma osobliwie szczęśliwą rękę do "nickowej" charakterystyki "pancernej damy": najpierw była nią "wrzosowa befana"; aktualnie - "toto" :-)))

Superowo wręcz! :-D :-D :-D
avatar
Widzę, że przyjaciel Rozara się rozhulał jakiś. Z takim loginem... z czyjej on może być trzódki?
© 2010-2016 by Creative Media