Go to commentsRESPEKT DZIEŁA RESPEKT POCHODZENIA
Text 255 of 255 from volume: A kiedy mi życie dopiecze
Author
Genrepoetry
Formpoem / poetic tale
Date added2015-10-11
Linguistic correctness
Text quality
Views2567

RESPEKT DZIEŁA RESPEKT POCHODZENIA 


nikt za życia wam pomnika nie wystawi 

rzekł z przekąsem wykładowca - wówczas docent 

nie wiem czemu sprowokował mnie do szpiku 

i murarza co się uparł - sam go wzniosę! 


do przekory miałem bliżej niż do płaczu 

oszalałe przewodnika zamówienie 

`multi-kulti` listopada i skorpiona 

zbuntowana osobowość hiper szczenię 


dziś mnie huśta perspektywa i uznanie 

oczy - kielni się nie wstydzą wręcz przeciwnie 

po bawarsku prezentują się pomniki  

no bo przecież tylko jeden z nich w ojczyźnie


  Contents of volume
Comments (9)
ratings: linguistic correctness / text quality
avatar
"Hiper... plus...etc", to zapewne purysta w osobie (pod)pułkownika LWP w stanie sPoczynku oraz jednocześnie korektora i adiustatora wystąpień, cierpiącego na przeciążenie prawej goleni - "magistra" Alka Kwaśniewskiego przez przypadek wybranego przez starą sitwę, prezydenta - nazwałby zapewne błędem. Niemniej: skromna b_d_c ów mało istotny błąd, pomija :P, ponieważ "niezależnym twórcą" bywa, nie ortograficznym, bez wyobraźni, korektorem-politrukiem.

Reszta? Znowu powrót kocura do jego dawnej, przyzwoitej formy :-)
avatar
Dobry sześcio-stopowiec trocheiczny:)

Bez uwag.
avatar
Nie komentuję, lecz domniemywam, że komentatorowi chodziło o sześciostopowiec.
avatar
Bardzo dobry wiersz Luciu:)Pozdrawiam :)
avatar
Nie komentuję, ale komentuję, że komentatorowi nie chodziło o komentowanie wiersza, tylko skomentowanie komentatora, co jako gość z komentarzem tekstu usera lucius...* wypadło dość niefortunnie.
A teraz poważnie, jasne że dwunastozgłoskowiec.

Przepraszam autora, ale tak wyszło...
avatar
Tak dla rozjaśnienia obrazu. Moje pomniki to moje projekty (najczęściej) drogowe. W Polsce udało mi się (tylko raz) na Śląsku. Rondo, oraz ok. 500 m ulicy. Dla zainteresowanych...można obejrzeć w Google Maps.



Medicus, dzięki że mnie wyręczyłaś. Naukowo-humanistyczne pojęcia pozostawiam znawcom. Ja tylko od serca, najchętniej rytmicznie.

Postscriptum, polemiki w moich progach nie zaburzają wewnętrznego porządku , toteż nie trzeba przepraszać. Niemniej doceniam :)

I jeszcze drobiazg. Zauważyłem, że Twoje komentarze są bardzo urzędowe i suche. Czy tak odbierasz innych?

Atram, dzięki. Janko miło, że wpadłeś :)
avatar
Proszę zadufaną w swojej nicości, rzekomo "skromną bdc", by dała mi wreszcie spokój i zajęła się swoimi problemami. A są one niezmierzalne.
avatar
"Niezamierzalne"????? :szok: :-)))
avatar
Ad opus domini laudat,

ale też sami pijemy piwo, które-śmy własnymi rękoma s o b i e nawarzyli.

Każde twoje dzieło wystawia t o b i e słony rachunek
© 2010-2016 by Creative Media