Go to commentsAmerican dream
Text 12 of 17 from volume: uśmiechnij się
Author
Genrehumor / grotesque
Formepigram / limerick
Date added2015-11-22
Linguistic correctness
Text quality
Views2176


Jesteś słodka, taka śliczna,

a do tego apetyczna.

Kiedy widzę taką gąskę,

chęć przychodzi na przekąskę.



Na sam widok cieknie ślinka,

niezła z ciebie jest ptaszynka.

Zapach wprost roztaczasz boski,

jak nie schrupać takiej gąski ?


Pełna pierś soczyste udo,

palce lizać, istne cudo.

Uczta smaków aż się śni.

Spadaj więc do KFC !!!





  Contents of volume
Comments (12)
ratings: linguistic correctness / text quality
avatar
Może - wpadaj do KFC ?
avatar
Przepraszam ale nie zauważyłam braku źródła fotki. oczywiście foto: net
Rozar, nie zmienię, ponieważ chyba nie zrozumiałeś przekazu. Widocznie nieudolnie napisałam :)
avatar
Konstannty, dziękuję , dopiero teraz przeczytałam. Zdjęcie pocgodzi ze strony Google grafika i wybacz piórko ale jest to używane bardzo powszechnie i nikt do tej pory nie protestował. Skoro masz rację, dostosuję się kolejnym razem. Teraz nie mogę juz nic poprawić.
avatar
Fotka? Szukanie dziury w całym, aby szukać...

:)))
avatar
No tak już załapałem. Nawet sie zastanawiałem - że tak prozaicznie .
avatar
W obecnej sytuacji powinnam usunąć wszystkie wiersze z portalu, ponieważ brak edycji po komentarzu niemożliwia to bardzo skutecznie. Zerknęłam na inne portale i tutaj także i muszę powiedzieć, że taki sposób podpisywania jest bardzo powszechny i nie myślę aby wszyscy czynili to zupełnie bezmyślnie. Niemniej jednak zapamietam. Ciekawe, że nigdy wcześniej to nie przeszkadzało ?
avatar
Cytat:

"klucz jakim kierował się piorko i janko jest prosty jak drut, jeżeli komentujesz bdc i Rozara to ci dokopiemy!
Ja wywaliłem "wyspę" bo tylko ten tekst ilustrowałem fotkami z sieci. Inni użytkownicy PubliXo uprawiali ten proceder od lat, ale w dziwny sposób nie przeszkadzało to do tej pory ani piorko ani janko.
I tyle na ten temat."

Wiesz, nigdy o tym nie pomyślałam. Ale jeżeli jest to prawda, to... strach się bać!

Serdecznie :)))
avatar
Demokracja od czasów starożytności ulegała przemianom i przybiera różne oblicza ale jedną z niezmienialnych zasad jest wolność przekonań i wypowiedzi. Może unikanie jątrzenia i sporów i nakłanianie do zgody , jest źle widziane ale mimo, iż nie zgadzam się w wielu przypadkach...oceniam utwór a nie preferencje czy przynależność a już najmniej samego człowieka. Coraz trudniej tutaj wytrwać i naprawdę już niewiele brakuje aby stąd odejść. Zaczynam się tutaj dusić w złośliwościach i impertynencjach. Pióro nieumiejętnie użyte , wyrządza samo zło :( Miła piórko, to odczucie ogólnego niesmaku i nie wiąż tego z uwagami o zdjęciach, chociaż wstawiam je od pół roku. Pozdrawiam:)
avatar
Martusiu, Konstanty! Moja dobra rada: jeżeli podajecie, że to "net", to wiadomo, iż nikomu niczego nie buchnęliście!
Co raz wrzucone do sieci, krąży po cyberprzestrzeni i mało prawdopodobne, aby znikło, chyba że... jądrowy atak, tłumaczył mi kiedyś dziennikarz, poeta, jazzman, fotografik - śp. Wiesław Siekierski [jutro minie druga rocznica Jego śmierci].
Niby w drukowanych antologiach jest zapisane, że autorzy zawartych w nim utworów są chronieni autorskimi prawami. Chronieni, tak, chronieni, jednak wyłącznie w przypadku druków zwartych, bo w necie? I tak, i nie. Podobnie w ewidentnej sytuacji naruszania autorskich praw przy kserowaniu. Tu nigdy nie będzie jednoznacznej odpowiedzi, stąd m.in. owe partyjne skoki oraz odskoki na Trybunał Konstytucyjny...

Serdecznie :)))
avatar
oceniam wiersz, a przekąska jest nawet,,,,
avatar
Fotkami bym nie zawracał sobie głowy
Nie zarabiacie nie macie dochodów więc niepotrzebne dywagacje .
Spokoju i spokojnego wieczoru .
avatar
Wczoraj późnym wieczorem chciałem zabrać głos w tej dyskusji. Kiedy moją wypowiedź zapisałem, a wykorzystałem niemal wszystkie dostępne mi znaki, okazało się, że moja wypowiedź nie została zapisana. Próbę podjąłem ponownie, bacząc, bym podczas zapisywania czegoś nie przeoczył. Sytuacja znowu się powtórzyła. Czyli ponad półtorej godziny poszło w niebyt. Dlatego podobną a treść za chwilę spróbuję wpisać na forum. Może tym razem się uda.
© 2010-2016 by Creative Media