Go to commentsWizja Króla Korwina skradziona
Text 116 of 131 from volume: Fobie filie
Author
Genrehumor / grotesque
Formepigram / limerick
Date added2015-11-30
Linguistic correctness
Text quality
Views1930

Król Korwin na stypie gdzieś w Kopenhadze  

wybuchnął z zazdrości o pełną władzę. 

Jarek skradł mu wizję rządzenia - 

dyktat robi bez uprzedzenia, 

a on wciąż pod kreską stoi na wadze. 

 

2015.11.27


  Contents of volume
Comments (13)
ratings: linguistic correctness / text quality
avatar
I kiwa się jak ta figurka "emauśnego Żyda" kupowana na odpuście w Poniedziałek Wielkanocny na krakowskim Salwatorze :)))
avatar
Tak mi na myśl przyszło, jak widziałem wywiad z JKM:)
avatar
Czy on zawsze musi tak drygać jak ten niegdyś biedny poseł Janowski w Sejmie?

;-)))
avatar
I mam nadzieję, że stał będzie nadal. Co zaś tyczy posła dra Janowskiego, to widziałem również jego zachowanie przy pomniku katyńskim we Wrocławiu i jego zachowanie niewiele odbiegało od tego sejmowego.
Limeryk bardzo dobry.
avatar
Korwin to też akurat dobrze by zrobił, gdyby poświęcił się jakiemuś bardziej odpowiedniemu dla siebie zajęciu. Pozdrawiam.
avatar
Ja miałem nadzieję, że w końcu przekroczy magiczne 5% :)
Więcej by wniósł do życia politycznego niż odwieczny koalicjant kogokolwiek ;)
avatar
Dzięki za wspomnienie i okazję do śmiechu...
Pozdrawiam
avatar
Korwin wybucha co pięć minut,i jest zapalnikiem władzy.
avatar
Czasem chlapnie coś, o czym niektórzy tylko myślą, czy też mamroczą po cichu;)
avatar
Kopenhaga to ładne miasto.
avatar
Smaczne. Tak.
avatar
...Korwin..
avatar
Kłopoty z dykcją nie dyskwalifikują, nie dyskwalifikują kontrowersyjne, dalekie od dekalogu wypowiedzi, nie dyskwalifikuje 4-krotna zmiana nazwy reprezentowanej przez siebie partii i 30 lat neefektywnego życia politycznego tak na łonie Ojczyzny, jak w Brukseli.

To co dyskwalifikuje??
© 2010-2016 by Creative Media