Go to commentsPiS-TROLLERO(S)
Text 134 of 236 from volume: Sami swoi
Author
Genrehumor / grotesque
Formpoem / poetic tale
Date added2015-12-16
Linguistic correctness
Text quality
Views2698

PiS-TROLLERO(S)


chociaż cię wnerwia naiwność lemingów

wstrzymaj szkapinę zbyt stromo na Giewont

być Salomonem współczesnym ot sztuka

bez nawracania przekonać Kalego


nie od ryczenia przybywa splendoru

i od jęzora co się chełpi batem

być Salomonem współczesnym ot honor

bez nawracania zyskać aprobatę


  Contents of volume
Comments (9)
ratings: linguistic correctness / text quality
avatar
Nie mam innej możliwości, toteż w tym miejscu: Janko, Twój limeryk "O puszczy", z najwyższej półki :) Tak trzymaj.
avatar
Marcinie, każdy gest w kierunku odblokowania powoduje, że czynię to natychmiast. Tak też zrobiłem przed chwilą. No może z jednym wyjątkiem, którego nie ujawnię, ale chyba każdy się domyśli.
Ciekawe spostrzeżenia i słuszne opinie.
avatar
Mimo braku interpunkcji
wszystko zrozumiałe,
jak kawa na ławę.
Można odszukać drugie dno,
ale to nie dla każdego ;)
avatar
Na Giewoncie krzyż stoi
Nie łatwo wolność zdobywa
Gdy łajdak oraz złodziej
Za nogi trzyma


Trudno też przekonać, historią oświecić ,Gibraltar i Smoleńsk przypomnieć gdy media w niemieckich są rękach.
Uświadamiać to nie w berlińskim interesie .
http://pikio.pl/niemieckie-media-w-polsce-lista/

Nie zamierzam przekonywać i udowadniać rzeczy oczywistych - wystarczy się zainteresować - ale czy to jest możliwe ?- Podważyć swoje stanowisko !
Polecam swój wiersz ,,uczciwym z KOD-u "
avatar
Chriss, Twoja diagnoza jest niezwykle trafna, ale nie wiem, czy zdiagnozowani domyślą się, że to o nich chodzi.
avatar
Droga Akaczko,

każdy kto przejrzał moją pisaninę, dostrzeże galimatias, co oznacza, że piszę spontanicznie i nie wybieram tematów - one mnie wybierają.

Co wynika z mojego wiersza? Trening umysłowy, zabawa, przyjemność pisania. Nie wszystko musi być białe i krukowate. Co wynika dla czytelników? - nie jestem jasnowidzem.

PS. przy okazji unikałbym podniecania się do szkoPOw, a tym bardziej szkoPOw bez matury, dbając o szanowne zdrowie (nie tylko psychiczne).
avatar
Drogi Martinie,

córka Akowców, to wyłącznie - w jej mniemaniu - jest ona "Akaczką", a właściwie uzurpatorką prawie jak ci teraz "broniący demokracji" inaczej ;)

O szkopach pokroju przewodniczącego PE wypowiadają się także i moi niemieccy Powinowaci oraz Przyjaciele, duchowi spadkobiercy niemieckiego humanizmu. Zresztą - w większości przypadków protestanci - nie katolicy.

Oraz - celem wyjaśnienia - moim wielkim Autorytetem jest emerytowany Papież Benedykt XVI. Większym może, aniżeli wyniesiony na ołtarze JP II.

A w Pasierbcu, nie opodal Limanowej, obok sanktuarium MBPasierbskiej znajduje się kapliczka z cudowną kopią figury Matki Boskiej Altoetting :)

To takie trudne sprawy... Humanizm, nazizm, lewactwo.

Serdecznie :)
avatar
Prosto i klarownie, ale jak już poprzednicy zauważyli, nie wszyscy potrafią czytać ze zrozumieniem prostych słów. :)
avatar
Mądry wiersz, ale niestety niektórzy raczej się nie zmienią.
© 2010-2016 by Creative Media