Go to commentsDwie w jednym
Text 7 of 170 from volume: wiersze okolicznościowe
Author
Genrepoetry
Formepigram / limerick
Date added2011-07-28
Linguistic correctness
Text quality
Views3342

Dwie w jednym


Bądź na tym forum wyrafinowana awangardo, Tatum

Badź klasyko sentymentu, Moja Wyspo, nie tylko latem.

Francuska damo, do ostrej polki przez panow zaproszona,

Chyba nie poczujesz się, jak kuropatwa z pola wypłoszona.

Twórzmy, dyskutujmy, do końca świata i o wieczność dłużej, zatem!

  Contents of volume
Comments (4)
ratings: linguistic correctness / text quality
avatar
Nie wydaje mi się, żebym skakała komuś do gardła bez powodu i z braku szacunku - po prostu chcę , by ktoś, kto z góry zakłada, że jestem o krok od dna - pokazał mi powód, dlaczego znajduję się tak blisko samounicestwienia;
na razie - jak mniemam, jedynym moim przewinieniem jest to, że ośmielam się pisać "nie w gust" niektórych oceniających - ale w tym układzie jest tu o wiele więcej piszących osób do odstrzału przez zdegustowanych Znawców Literatury :)
A Twoja fraszka - Drogi Alfie, bardzo mi się podoba i oceniam ją na maksymalne wartości ocen, bo po pierwsze: zasługuje na to i pod względem literackim ,jak i z uwagi na poprawność językową - a po drugie: jak oberwiesz 4 jedynki pod rząd (jest to możliwe) - to przynajmniej nie będzie to tak fatalnie wyglądać :):):)
avatar
Szanowny a200640

Doprawdy, wzruszył Pan mnie limerykiem owym.
Sprawił Pan, że przez chwilę poczułam się bezpiecznie. Uzależniam się od ludzkiej mądrości, ona dla mnie cenna.
Raduje mnie fakt, że spotkałam Pana w innym niżeli to miejscu.

Ze stosowną serdecznością.
avatar
Kathrin.

To prawda. Zapamiętuję tylko jeden, ten ostatni.
Poprzednie nie mogą się liczyć, w żadnym razie.
Pozdrawiam Kath.
avatar
To bardzo zgrabnie napisana fraszka. Tatum, Mojawyspo, zostałyście wyróżnione. Otrzymać takie komplementy od a200640, to coś niezwykłego.
Pointa doskonała. Oby tak było.
© 2010-2016 by Creative Media