Go to commentsRebusik
Text 8 of 4 from volume: Virtual Reality Show
Author
Genrehumor / grotesque
Formepigram / limerick
Date added2016-01-15
Linguistic correctness
Text quality
Views1726

(Rysunek własny! (c))



Wyszedł kotek na ulicę

Trzyma wolności tablicę

Przewalutują kredyty

Nie będzie banksterek syty

  Contents of volume
Comments (6)
ratings: linguistic correctness / text quality
avatar
Polskojęzycznym z Reichu zadedykuj ;) Rysunek, rzecz jasna :-D

Kocur wyjątkowo wstrętny, mimo że ja kociny bardzo, ale to bardzo lubię. A one lubią mnie, z wyjątkiem tych fałszywych :]

Serdecznie :)))
avatar
Także uwielbiam koty. Niestety dla nich, rebus wychodzi tylko z nimi. Na rudo pomalowałem, aby choć kolorem przypominał "Lisa".
avatar
Kotki są mądre ale i fałszywe,kiedy się łasza.Wynika to z chęci przypodobania się właścicielowi i zachowują się jakby w czymś zawiniły.Czarne palono na stosie.Mówiła -"Krystyna Czubówna"
A banki mogą przewalutować kredyty,i powinny się tym zająć od razu.
avatar
Pomijając fakt,że kredyty są brane zbyt pochopnie i nieadekwatne są do plac,pokuszę się o twierdzenie,że Polacy jednak sobie są winni trochę.Banki za nich nie myślą.
avatar
Kotki są mądre. Może nie wszystkie. Ale są jak ludzie. Gdy kochają, to mocno. Gdy lekceważą, to poważnie. Chodzą swymi drogami. Nie ma dwu takich samych. Lecz przyjaźń ich jest prawdziwa. Odwrotnie niż u piesków. Pieski się łaszą, nawet gdy ich pan ich bije. Ludzie nie. Koty też. Psy czekają na "swoją chwilę". A nuż kiedyś to on będzie przywódcą stada? Może nadejdzie ten czas? Oczywiście, też nie wszystkie. Statystyka każe nam wyciągać zbyt pochopne wnioski. A statystycznie pan i jego pies mają po trzy nogi. Nie generalizuję jeśli chodzi o kotki czy pieski, tak jak i o ludzi. Różni się trafiają.
A co do banków, oczywiście - "widziały gały, co brały". Trzeba było słuchać mądrych ludzi a nie banksterów, którzy zachęcali do brania kredytów we frankach. Sami sobie winni... Ale skala zjawiska okradania ludzi przez banki przekroczyła granice.... Banki nie dawały ludziom franków, tylko według kursu franka z nimi się rozliczały. Widzę teraz w TV jednego takiego "gościa", który kilka lat temu zachęcał do kredytów we frankach, a potem po cichutku sam swój kredyt przewalutował w odpowiednim momencie. A teraz dalej mówi NAM co mamy robić...
avatar
Każdy jest łasy an uczucia.A koty są mądre dlatego,że znają swoje ja.Nie przypominają małp.W sumie ludzie zachowują się podobnie,ale to drobna część natury z epoki kamienia łupanego.
© 2010-2016 by Creative Media