Go to commentsZagubionej
Text 33 of 6 from volume: o rzeczach ważnych
Author
Genrepoetry
Formpoem / poetic tale
Date added2016-01-17
Linguistic correctness
Text quality
Views1954

Zagubionej


Poproszono mnie, bym cię odnalazł.

To było proste – mówiłaś dużo.

Prezent mam oddać, nie wiem, co zrobisz.

Poproszono mnie, bym podał lustro.


15 stycznia 2016


  Contents of volume
Comments (11)
ratings: linguistic correctness / text quality
avatar
Świetny wiersz. Pozdrawiam serdecznie i mam nadzieję, że się nigdzie nie wybierasz.
avatar
Adk - dziękuję za Twoją chwilkę. :)

Nie wiem, co zrobię. Właśnie piszę "Karczmę", ale co chwilę odchodzą PRZYZWOICI NAUCZYCIELE, i mam straszny problem. Nie po drodze mi z ludźmi podłymi, a oni mają się tu dobrze. Są chronieni. Zamiast ich usuwać, usuwa się teksty które ich piętnują. Wiem tylko jedno - cisza potrafi krzyczeć.
:)
avatar
Co mogę powiedzieć - rozumiem Cię. Też się zaczynam zastanawiać, co zrobię. Bezstronność bezstronnością i wolność słowa wolnością słowa, ale jeśli pozwala się na coś, co zasługuje na naganę, to niestety nie widzę tu miejsca dla siebie. Publikowanie oznaczałoby wtedy poparcie dla tego typu działań, a popierać czegoś takiego nie zamierzam. Zobaczę, w jakim kierunku pójdą zmiany i wtedy podejmę jakąś decyzję. Pozdrawiam serdecznie. ;)
avatar
To jest właśnie to - przyzwolenie na lżenie z ludzi przyzwoitych. Ja się z tym nie godzę. :)
avatar
Witaj Kaska:) Nie wiem , co zrobi zagubiona, ja się boję już luster:)Ale wiem jedno, że skoro i Ty chcesz odejść...inni już to zrobili,nic tu po mnie. To bardzo smutne, że tyle wspaniałych osób się pożegnało. Ktoś powie - nie ci, to inni przyjdą ale to już nie to samo :( Portal tworzą ludzie, z tym się zgodzę ale najważniejsze jacy i jak inni się tu będą czuć. Powinnam mieć najmniej do powiedzenia bo jestem tu najkrócej ale do licha się z Wami zżyłam. Pozdrawiam serdecznie:)
avatar
Pięknie, Kasku.

Ale smutno mi...podobnie jak ADK i Marta...
avatar
Bardzo ładna, mądra miniaturka.
avatar
Miłe Panie - dziękuję za Waszą chwilkę i zatrzymanie się. :)
Atram - ja też jestem tu bardzo krótko. Ale to jeden z najpiękniejszych okresów mojego życia - bardzo lubiłem czytać wiersze, a tu mnie jeszcze nauczono jak pisać poprawniej. :)
Jestem romantykiem, a tak romantycznych, jak Twoje wiersze, dawno nie czytałem. Miło mi, że jesteś. :)
avatar
Ot, i następny piękny wiersz, wynurzający się z bryzgów wzburzonej toni :)
avatar
ha, to ja trochę przekornie odpowiem
...ponoć najpiękniej kobieta wygląda, kiedy przegląda się w męskich tęczówkach
avatar
Milren - lubię przekorność. Nie ma rzeczy dla mnie piękniejszej, jak przekomarzanie się we dwoje. Jakoś tak wyszło, że tylko z córką... :)
Dziękuję, że odwiedziłaś. :)
© 2010-2016 by Creative Media