Go to commentsTriumf Lukrecji
Text 3 of 6 from volume: Prokurtaor anioła
Author
Genreromance
Formprose
Date added2016-01-22
Linguistic correctness
Text quality
Views2518

Postanowiłam być złośliwa! Tamtego dnia.!Teraz to ja triumfuję! Mam do tego prawo. To Ty we własnej osobie mi je dałeś, naigrywając się ze mnie w łóżku jakiejś matrony!Prokuratorze, to nie wydarzyło się dzisiaj, więc twój czas jeszcze sie nie skończył… .Kiedyś przyjdzie taki dzień. Tego dnia, kochałam cię jak kobieta spełniona. Moja sypialnia stanowiła dla ciebie zagadkę. Odsuwając wszystkie lęki schowane pod satynową pościelą, sprawiłeś mi radość. Poczułam sie wolna razem z tobą. Kochałeś się ze mną jak słońce  które przybliża swoje promienie, ogrzewając moje nagie ramiona i piersi …Każdy twój oddech był płytki, jakbyś nie potrafił oddychać bez skradanych mi pocałunków.Każda twoja pieszczota głęboko zapadała w mapę mojego nagiego ciała. Każdy nerw stawał sie przedsmakiem szczytu istnienia. Nawet klimatyzacja nie mogłaby zmienić tego stanu, tej  nadmiernej gorączki. Ton twojego niskiego głosu wprawiał mnie w stan podniecenia uruchamiając moje napięte do ostateczności struny, jak w źle ustawionym fortepianie… Śmiałeś się do mnie, a ja  zapatrzona w jakiś odległy punkt czułam swoje bijące serce,i rozchodzące się w nim ciepło, zalewające lawiną uczuć moje wnętrze. Twoje usta szeptały wciąż słowa, których dzisiaj już nie pamiętam, tak  istotne i banalne, jak nieistotne w połączeniu z ruchomą projekcją wrażliwego stanu osobliwości.To wzajemne “Ach i Och” zamknięte pomiędzy mną a tobą, zostało dogłębnie wypełnione. Pomruk zadowolenia był częścią sublimacji która nas połączyła. Wygrałeś Apolinary. Pochłonąłeś mnie w całości. Co ja bez ciebie zrobię?! Zginę w morzu, zatonę w otchłani ciemności .

  Contents of volume
Comments (4)
ratings: linguistic correctness / text quality
avatar
Anettulowe :-D Przy Tobie dostaję nadciśnienia bądź inszej kardiologicznej epidemii :p

P.S. Jak umrę, to w ramach pokuty dadzą mi do poprawiania Twoje teksty :p

:-)))
avatar
hahahahhaha:))))A ja kiedyś miałam same dobre stopnie z polskiego:p Policz jak janko wszystkie przecinki,braki etc.Jesteś składaczem tekstów befano?To może tak być:p a dodatkowo po pokucie się jest czystym jak łza.
avatar
Pokuta w Światach Równoległych to dla mnie przede wszystkim opracowywanie Twoich tekstów, piorunico jedna!

:-D :-D :-D
avatar
Powiem szczerze-nie wiem,co tu poprawić,nie umiem inaczej pisać,tak więc piszę tak jak piszę.:)
© 2010-2016 by Creative Media