Go to commentsWszędzie coś jest
Text 15 of 38 from volume: jak to wygląda
Author
Genreprose poetry
Formprose
Date added2016-02-22
Linguistic correctness
Text quality
Views1991

Wszędzie coś jest nie tak, jak powinno być, ale najgorzej to z tym (co gryzie, jeśli gryzie) żyć, jak gdyby nigdy nic.

Pytanie więc, czym jest przyzwyczajenie, a czym przystosowanie, bo chyba ani jedno, ani drugie nie jest, ni może być potrzebą chwili.

No i jeśli to, co jest nie tak, raz człowieka gryzie, a raz nie gryzie, to czy to uchodzi (choćby i między innymi zgryzotami), i czy można się nawet z tym pogodzić.

Tak, czy nie, czy my w ogóle jesteśmy/musimy być skazani na to, co babka wróżyła.

  Contents of volume
Comments (6)
ratings: linguistic correctness / text quality
avatar
Askawin, nie musimy być na nic skazani.Sami jesteśmy odpowiedzialni,za to co robimy.Jeśli chodzi o przyzwyczajenia i przystosowanie, to dwie zupełnie inne rzeczy.Przystosować się w pewnym sensie musimy, ale przyzwyczajeń powinniśmy unikać, bo możemy się stać ich niewolnikami.
avatar
askawin,przyzwyczajenia są drugą naturą człowieka.
avatar
Zapomniałabym-coś co gryzie,to rak,od zawsze tak było,tylko nikt nie potrafił tego właściwie nazwać-znaleźć odpowiedniego słowa,wiec samo się znalazło.A kulturalnie rzecz ujmując-gryzipiórki,szuje i sukinkoty,które się wokół ciebie zbierają,tylko po to aby z ciebie zabrać to,co masz najlepszego i zamienić z coś swojego mogą się zacząć bać-siebie.To co masz najgorszego też może ci ktoś zabrać, i taki krzyżyk istnieje.Dowodza tego sataniści.Ktoś kto cię ma w du-e,ale udaje serdecznego przyjaciela,czy zwyczajnie na tobie siedzi,jest zwykłą szumowiną,taką,której nic nie zrobisz,dopóki się od ciebie nie odpierdoli.I tyle.Pozostań tylko z tymi,którzy cię kochają.Wybacz,ale nie to moze się nie podobać wszystkim,mnie tez sie nie podoba,ale rzeczy trzeba nazywać po imieniu.
avatar
Na pewne rzeczy nie mamy wpływu a życie toczy się dalej i będzie z nami czy bez... Zatem czasem musimy odpuścić ale ten wybór jest już tylko nasz. Pozdrawiam :)
avatar
sam sobie się dziwię, że jeszcze tyle można (było) powiedzieć o tym, co powiedziałem. dzięki więc piękne wszystkim Paniom poetkom :)
avatar
Gdybyśmy wszyscy poszli na wojnę z tym głupim światem, kto by prał majtki, karmił łyżeczką starców, zajmował się kulturą, siał owies, uczył dzieci i hodował drób?
© 2010-2016 by Creative Media