Go to commentsWszystko (co dobrego i wartościowego)
Text 16 of 35 from volume: trzeba być desperatem
Author
Genrecommon life
Formprose
Date added2016-04-23
Linguistic correctness
Text quality
Views1876

Wszystko, co dobrego i wartościowego na tym świecie można mieć (a kto wie, czy nie tylko /dopóki, jedynie, wyłącznie/ niczego zbędnego nie mając), to poczucie bezpieczeństwa. Chociaż na ironię, czy może na głupi żart zakrawa fakt, że największym poczuciem bezpieczeństwa jest poczucie więzi. A czy to więzi rodzinnej, miłosnej, towarzyskiej, czy jakiej by nie, to już zależy od samych ludzi, że jedni mają się ku sobie, a drudzy od siebie i to nawet kiedy są ze sobą. Tym bardziej, że to samo nie musi być tym samym, ale nie od razu dla wszystkich, a nawet z odrazą dla niektórych.


PS

Z tym że rzeczy też się przyciągają albo odpychają, można chyba nawet rzec, że same z siebie.

  Contents of volume
Comments (1)
ratings: linguistic correctness / text quality
avatar
Zachwiane poczucie bezpieczeństwa u niemowląt, pozbawionych stałej rodzicielskiej opieki, generuje jąkanie się, ostre napady stanów lękowych, niekontrolowane moczenie, zaburzenia wegetatywne, prostrację i tzw. brak 5. klepki.

U dorosłych permanencja stanu zagrożenia rodzi oprócz skutków wyż.wym. także agresję w całym wachlarzu jej postaci i form.
© 2010-2016 by Creative Media