Go to commentsObcy
Text 26 of 35 from volume: trzeba być desperatem
Author
Genrecommon life
Formprose
Date added2016-05-28
Linguistic correctness
Text quality
Views1953

Obcy, ci z ramienia Wspólnoty Europejskiej, jak i ci z innych (światowych) wspólnot mają być najlepszym gwarantem bezpieczeństwa Polski. Nawet w Rosji to się nie podoba, pewnie wiedzą, tyle gdzie to się może przenieść, co kto może na tym najwięcej stracić, a kto zyskać. I sama Polska najmniej tu ma do powiedzenia/ugrania. Wszak to tylko i aż interes goni, a właściwie przegania interes. Interes Zachodu interes Wschodu. I tak, tyle to się samo kręci, co obcy w Polsce kręcą najlepsze/największe lody. Ale najlepsze nie dlatego, że największe, tylko dlatego, że lewe/pokątne. Zresztą trudno lewicowość/lewactwo oddzielić od hochsztaplerstwa i szalbierstwa.

  Contents of volume
Comments (9)
ratings: linguistic correctness / text quality
avatar
Możliwe, że to jest opcja najbliższa prawdy. Tylko, ponieważ dotyka to polityki, trzeba dopowiedzieć - czyjej prawdy?
avatar
A ja Ci askawin filozoficznie odpowiem i nieco historycznie-może poczekamy,aż Polska zniknie z mapy?
avatar
Ugrać,wygrać,i nie być sobą?
avatar
a200640
- czyjej prawdy? - dobre pytanie, ale kto wie, czy pytanie o cztery prawdy, czy o sześć prawd (o tyle więc ile jest stron świata) nie byłoby jeszcze lepsze
avatar
anettula
może historycznie, a może histerycznie
avatar
anettula
może pakty/porozumienia ludzi są jak rzuty kośćmi przez Boga (tylko Bóg najsamprzód wie co jest dobre)
avatar
anettula
bo może po prostu Bogu się nudziło i żeby coś urozmaicić na świecie, gra ludźmi w kości
avatar
Może ,nie wiem.Ale jedno wiem-to odludzi zależy jaki będzie ich świat,tylko,często nie wspólny,i tu można polec,ponieważ pozostaje jakaś pusta przestrzeń do wypełnienia.
avatar
A Bogu chyba się nie nudzi,ma ostatecznie tylu lokatorów na świecie,że aż szkoda gadać.Ponadto mogłoby mu się nudzić tylko z jednego powodu-zna przyszłość,tylko,ze człowiek jak małpa przeskakuje z gałęzi na gałąź i Bóg pewnie czeka którą z przygotowanych przez niego dróg lub gałęzi człowiek wstąpi.
© 2010-2016 by Creative Media