Go to commentsW
Text 5 of 75 from volume: Alfabet limerykomanii
Author
Genrehumor / grotesque
Formepigram / limerick
Date added2016-09-12
Linguistic correctness
Text quality
Views2284

W


W - jak wady,

ale bez przesady!

Nie ma wad,

tylko wariat!

I nie damy mu rady!

  Contents of volume
Comments (8)
ratings: linguistic correctness / text quality
avatar
Szanowna Pani,
pisanie o Befanie, czytając to i owo, może być niezwykle ryzykowne, i choć prawdziwy twórca limeryków nie powinien bać się ryzyka, to jednak, o Pani!,chociaż nie odmawiam, na razie nie czuję się podjąć wyzwania...
Pozdrawiam
avatar
Zapomniałam o nieśmiertelnej "konfabulacji, dewiacji, tolerancji, nie zniżania się do poziomu, kupie, szambie, muchach, łajnie [rzadko wprawdzie występującym w tej leksykalnej wersji, ale od czasu do czasu się pojawiającym...] czy innym wyuczonym zwrocie niczym z rozmówek polsko-polskich jak np.: "Cóż mi pozostaje? Mogę jedynie współczuć..."

Wesoło :-D :-D :-D

P.S. A Befana nie traci nadziei, iż dowie się od Ciebie na temat swojej "brzytwowatości" ;-)))w ujęciu groteskowo-limerycznym ;-)))
avatar
Proponuję cały alfabet rozliczyć z wszystkich słów zaczynających się od A-Ą do Z-Ż.I wyjdzie żmija,Aniela,mina,grządki-TYLKO NA ą,brakuje wyrazów,a niektórzy mawiają,że my to ą i ę a oni to a i e.
avatar
Lekki i przyjemny a zarazem głębszy wierszyk.
avatar
Mam prośbę, jeśli jakiś utwór wyzłośliwia się na konkretnej osobie z Publixo, proszę podawać w uzasadnieniu do usunięcia, o kogo chodzi (i jeśli się zmieści, po czym rozpoznajecie). Nie czytam przecież wszystkich Waszych wpisów wszędzie i nie oglądam awatarów przez lupę, więc nie zawsze jestem w stanie wyłapać wszelkie aluzje, które dla stałych bywalców bywają oczywiste.
avatar
Aha! Co za skleroza! Zapomniałam o najważniejszej:
"mowie nienawiści"!!!

Od dziś biorę się za ten słownik, który opublikuję w mojej rozprawie na temat "Literatury internetowej". Plik - wolny od wszelkich opłat - otrzymają Zainteresowani poprzez "Wolne E-Booki".

:-)))
avatar
Jak "smrodek" może być dydaktyczny befano?Bo nie wiem,przyznaję.
avatar
Słusznie! Wszyscy jesteśmy z prochu gliny ulepieni
© 2010-2016 by Creative Media