Go to commentsPRZEBUDZENIE
Text 157 of 236 from volume: Sami swoi
Author
Genrehumor / grotesque
Formepigram / limerick
Date added2016-10-06
Linguistic correctness
Text quality
Views2017

PRZEBUDZENIE 


respekt frajda dziób w podkowę 

takim lustro mnie nie znało 

nawet większość nie jest w stanie 

czarną krowę zmienić w białą



  Contents of volume
Comments (5)
ratings: linguistic correctness / text quality
avatar
Droga lotto,

mam nadzieję, że czytasz ze zrozumieniem, zanim na stosie inkwizycji zapłonie moja satyra. Oto tylko proszę.

Serdeczności
avatar
Martinie, nie ma sensu pisać polemik do utworów, które za chwilę idą pod nożyce. A zasady są jednakowe dla wszystkich: nie mieszamy się do polityki i nie robimy przytyków do innych użytkowników. Jeszcze dyskusji o aborcji nam tu brakowało...
Ciacham teksty/komentarze z obu biegunów, niezależnie od osobistych poglądów i sympatii bądź antypatii.
avatar
Droga lotto, jako prywatny portal (oczywiście) macie prawo do usuwania wszelkiego rodzaju tekstów niezgodnych z konstytucją. Czy polemika na tematy polityczne i moralne do nich należy?

Chcecie żebym pisał tylko o kwiatkach, motylkach i jaki świat jest cudowny, bez reakcji na chamstwo i grafomaństwo? Polemika (na poziomie oczywiście) rozwija szare komórki, niestety zdarzają się wyjątki.

To moje osobiste zdanie i z tym muszę żyć, korzystając z waszego portalu.

Ciao :)
avatar
Szkoda, że poprzedni tekst zniknął. Osobiście nie widzę powodu, aby nie rozmawiać o czymkolwiek, w tym o aborcji. Jedyny problem, jaki widzę, to ewentualny poziom, a szczególnie skłonność do romaitych wojen, ale to już nie byłaby wina tematu, a jedynie ewentualnych wypowiadających się. Trudno raczej byłoby nie odnosić się do różnych tematów społecznych, skoro one, chcąc nie chcąc, nas dotyczą. Trudno również pozostawać całkowicie bez reakcji na wypowiedzi niektórych "nawiedzonych proroków" opętanych swoimi regresywnymi wizjami (tu ponownie - jak reagować, może być problematyczne). Jest to portal literacki, a literatura niestety nie ma komfortu np. muzyki i trudno jej się obracać w całkowicie abstrakcyjnej sferze. Ale decyzja należy oczywiście do administracji portalu i nam pozostaje ją jedynie uszanować.

Co do tekstu - fraszka oczywiście świetna. :)
avatar
Cóż tu mogę dodać? Chyba nic, dlatego też oburącz podpisuję się pod tym, co napisał adk.
© 2010-2016 by Creative Media