Go to commentsSprawa Dreyfusa
Text 123 of 189 from volume: Garb
Author
Genrepoetry
Formpoem / poetic tale
Date added2017-01-05
Linguistic correctness
- no ratings -
Text quality
- no ratings -
Views2361


Za podziały

Wojny i niepowodzenia

Chcieli jak się okazało

Powiesić nie tego co trzeba


W Rosji też tak kombinowali

Pogromy restrykcje

Dreyfusów i szpiegów

Z kraju wyganiali


My tez mamy

Tych co trzeba

Tyle  że Żydowskich enkawudzistów

Obronić się nie da


Sprawa do zapomnienia


  Contents of volume
Comments (6)
ratings: linguistic correctness / text quality
avatar
Rozarze, jestem w stanie zrozumieć twoją nienawiść, ale nie pojmuję, skąd bierze się twoja podłość.
avatar
A skąd ta konkluzja o podłości ?
avatar
No i gdzie nienawiść ?
avatar
Jedną z inspiracji do napisania tego wierszyka Był Salomon Morel komendant obozu w Świętochłowicach - odpowiedzialny m.in. za zamordowanie osobiście 200 więźniów.

Około 90 roku uciekł przed aresztowaniem do Szwecji - jak tłumaczył przed antysemityzmem w Polsce.
Przypominam że w Szwecji schronienie znalazło wielu zbrodniarzy żydowskiego pochodzenia .
avatar
W kółko tylko ubecy i Żydzi. Są warte wspomnienia życiorysy prawdziwych Polaków. Taki Wacław Kostek – Biernacki - zasłużone, błyskawiczne awanse, które zakłóciło internowanie w Rumunii, praktycznie na cały czas wojny. Odpowiadał za organizację i nadzór nad „miejscem odosobnienia” a w rzeczywistości obozem koncentracyjnym w Berezie Kartuskiej. W wolnych chwilach, jako prawdziwy patriota dużo pisał. Jest między innym autorem słów do „Pieśni o Wodzu Miłym”. - Jedzie, jedzie na Kasztance, Siwy strzelca strój. /2x Hej, hej, Komendancie, Miły Wodzu mój! (...)
avatar
Podnoszę sprawy trudne i zatajane .
Kiedyś przypominałem Wołyń lub Smoleńsk .
Teraz gdy Polacy są oskarżani o antysemityzm w mediach ale też przez np. Hollywood wydaje się to mocno niesprawiedliwe - więc piszę .

Proszę zwrócić uwagę że nie ma publikacji naukowych na temat kolaboracji Żydów z Sowietami. A jak są to też ich niema (pomijane milczeniem). A nie da się budować pojednania na kłamstwie .

Oczywiście wiem że Piłsudski miał za uszami , Anders , Sikorski i wielu innych. Ale to były iskierki na tle pożaru który ogarniał Europę .
© 2010-2016 by Creative Media