Go to commentsTWA
Text 18 of 52 from volume: Moje wierszyki
Author
Genrehumor / grotesque
Formepigram / limerick
Date added2017-02-09
Linguistic correctness
Text quality
Views1864
TWA

Parę zdań czasami zupełnie bez sensu 

lecz zawsze się znajdzie ktoś kto to zrozumie 

ktoś inny doszuka się głębszego sensu 

autor przekonany że już wszystko umie 

 

czasem zapewnienia o wielkiej przyjaźni 

piąteczka za piątkę pochwały zachwyty 

czasem tylko piątka i brak komentarza 

bo wierszyk sens swój ma(głęboko ukryty) 

 

tak oto powstają nam wielkie talenty 

nie ważne co piszą i czy ktoś rozumie 

ważne zapewnienia i to przekonanie  

że każdy jest zdolny i że pisać umie



Ten wierszyk napisany był na tym portalu wiele lat temu( ciągle aktualny)

  Contents of volume
Comments (4)
ratings: linguistic correctness / text quality
avatar
Najbardziej boli, gdy Poeci zaczynają gromkim głosem mówić dopiero po swojej śmierci... a jest ich MILIJON...
avatar
Bardzo trafne spostrzeżenia. Ale dlaczego przed obydwoma nawiasami otwierającymi nie ma spacji, a po jednym z nich pojawiła się niepotrzebnie? A czemu to napisałaś "nie ważne", skoro jest to jedno słowo? Z jakiego powodu wersy pierwszy i trzeci pierwszej strofy kończą się tym samym słowem?
avatar
Ten wierszyk był na kilku portalach i nikt mi na te błędy nie zwrócił uwagi.Mało jest Janko takich portali na których, jest ktoś taki, kto chce uczyć innych.Ten portal ma szczęście, że ma Ciebie,ale tego nie docenia:)
Dziękuję za poprawki.
avatar
Problem bardzo dobrze ujęty. Napisała o tym też kiedyś medicus na forum, zanim pożegnała się z naszym portalem. Był to jeden z powodów jej odejścia.
O błędach językowych napisał janko, więc wystarczy. Więcej nie dojrzałam. :)
Co do oceny "znakomite": nauczyłam się na portalu, że poprzeczka "znakomite" jest w innym znaczeniu. Nie porównujemy się do znanych, świetnych poetów czy pisarzy. Bardziej do siebie. Za tym się też coś kryje. ;)
Dlatego nie widzę powodu, dlaczego nie miałabym dać takiej oceny za ten wiersz.
© 2010-2016 by Creative Media