Go to commentsP... rykowisko
Text 1 of 60 from volume: Lime... ryki
Author
Genrepoetry
Formepigram / limerick
Date added2017-02-09
Linguistic correctness
Text quality
Views1402

Pan Anatol z miasta Ryki

lubi pisać limeryki

piszą dzieci

i poeci

a najczęściej stare pryki.


  Contents of volume
Comments (7)
ratings: linguistic correctness / text quality
avatar
Proszę mnie nie rozśmieszać, bo dość już się dziś nahahahałam :-)))
A tak na marginesie: jaką płeć posiadają owe "p...ryki"?

Z serdecznym rozbawieniem :-D :-D :-D
avatar
Trudno jednoznacznie określić płeć... ci osobnicy, ani nie chcą, ani nie mogą i rozbierają się już tylko u lekarzy. Wracza trzeba pytać. :)
Jeśli chodzi o rodzaj męski, to z pelikanowatych.
Duży dziób, ale jeszcze większy worek. Ale są również dostrzegalne różnice. Pelikan, to największy ptak latający, a u tych osobników, niestety... największy ptak... wiszący. Są pelikany kędzierzawe, różowe, ale najczęściej... sine.
Tyle wikipedia :)
Pozdrawiam serdecznie :)
avatar
Można się pośmiać:))Ja niestety nie potrafię sklecić ani jednego limeryka,ale co tam:))NAajwyżej się za ten temat nie biere.
avatar
Ja też nie napisałam ani jednego ;) Może też i dlatego, że obrazowo oraz skutecznie zniechęcił mnie do tego rodzaju literackiego gatunku anglista - śp.Profesor Jerzy Strzetelski z Instytutu Filologii Angielskiej UJ.

:-)
avatar
Może,ale nie szukaj powodu poza sobą:)Ja za to zrobiłam pyszny deser-polecam na wieczór chłodny,a nawet zimny,jak mam wenę to robię-banan przesmażony na patelni z dodatkiem masła orzechowego czekolady roztopionej i posypki orzechowej.I do tego kawa z mlekiem.Pycha,mnie zaś,żeby nie było-przychodzi do głowy pomysł na książkę z własnymi pomysłami i przepisami,ale jest to najbardziej nudna dla mnie rzecz,wolę coś upichcić i zjeść.
avatar
Kto bumerangiem wojuje...
avatar
Piszą pryki
Limeryki
Stare podagryki
© 2010-2016 by Creative Media